Marie Nilsson  - Min egna dagbok på nätet

Alla inlägg den 30 september 2011

Av Marie Nilsson - 30 september 2011 14:17

Hallå kära läsare!


Hur är läget med er idag? Idag känns det lite bättre. Man får gilla läget. I förmiddags var jag och älsklingen och handlade kräftor på ICA för ikväll ska vi på kräftskiva hos hans föräldrar, alltså mina svärföräldrar :) Så lite dricka och mys blir det och god mat! Det är alldig fel en fredagkväll och trevligt sällskap! Kan inte bli bättre!


Snart kommer stephanie och hennes pojkvän och snackar lite sen ska jag göra mig i ordning för kvällen. Har inte en aning vad jag ska ha på mig, får väl rota lite i gaderoben och se om jag hittar nått kul att ha på mig.



Ha en bra kväll för det ska jag ha! :)


Kram 


Presentation


Namnet är Marie, jag driver en av västkustens coolaste bloggar. Här skriver jag om mitt liv som stolt berner sennenägare och mer därtill. Ni får även ta del utav mina åsikter & känslor :) Enjoy!
Puss & Kram Marie

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5
6
7 8 9
10
11
12
13
14 15 16
17
18
19 20
21
22 23 24 25
26
27 28 29 30
<<< September 2011 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Läsvärt

Besöksstatistik

Bloggkeen

Mie - Detta är ingen saga, detta är min sanning!

Bloggräknare

bloglovin

Bloglovin

bloglovin

Vad är klockan?

Gilla bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards