Marie Nilsson  - Min egna dagbok på nätet

Alla inlägg den 8 september 2011

Av Marie Nilsson - 8 september 2011 18:36




Idag har jag och älsklingen varit på Center syd ( ett köpcenter) för er som inte vet. Det ligger i Löddeköping så det är en bit ifrån men de är trevligt ställe. Jag köpte dessa skorna ovanför, sen var vi inne på bolaget och köpte lite cider till ikväll, mys!


Daniel är duktig och kämpar på gymmet nu, snart kommer han hem och då ska vi äta. Vi ska äta rester från igår då åt vi hemmalagad kycklingwok. Jag bara älskar det! Min man han kan laga mat, han kanske har satsat på fel yrke? ;) Kanske borde blivit kock istället för maskinoperatör...? Fast det är säkert en helt annan sak att vara kock och alltid laga mat än att bara göra det hemma, det blir nog tröttsamt kanske.


Jag skulle också tränat men jag har alldels för ont i min höft :( Jag har sträckt mig på jobbet. Vi skulle lyfta en person och sätta han i rollstolen och han kunde knappt gå men han har gått bra innnan men bara slutat helt plötsligt så där var ingen hiss :( Han var nära att sätta sig flera gånger innan vi fick han i rullstolen, de var kämpigt, sen knakade till i höften och dagen efter hade jag svinont. Men man lär sig av sina misstag att man inte ska lyfta tunga personer utan hjälpmedel! :(

Presentation


Namnet är Marie, jag driver en av västkustens coolaste bloggar. Här skriver jag om mitt liv som stolt berner sennenägare och mer därtill. Ni får även ta del utav mina åsikter & känslor :) Enjoy!
Puss & Kram Marie

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5
6
7 8 9
10
11
12
13
14 15 16
17
18
19 20
21
22 23 24 25
26
27 28 29 30
<<< September 2011 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Läsvärt

Besöksstatistik

Bloggkeen

Mie - Detta är ingen saga, detta är min sanning!

Bloggräknare

bloglovin

Bloglovin

bloglovin

Vad är klockan?

Gilla bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards