Marie Nilsson  - Min egna dagbok på nätet

Alla inlägg den 16 september 2011

Av Marie Nilsson - 16 september 2011 21:51

Tjosan!


Nu har jag fixat min blogg lite mera höstig eller vad man säger ;) Har varit på stan och shoppat idag efter jag tvättade. Köpte smink och ett par byxor.


Nu ikväll har jag kollat idol, de var väl sådär... De var norrlänningarnas tur men vissa glänste mer än andra. Jag vet inte vad jag ska säga om årets idol.. Det är mest unga tjejer som har tallang i år! Konstigt de där, de blir bara yngre och ynre för varje år. Vi får väl se vissa som pallar trycket på söndag!


Nu ska jag se film till mannen kommer hem :)


Får inte glömma att säga Grattis till min underbara Farmor som fyller 97 år idag! :) Hon är helt otrolig den tanten! Jag älskar dig



På återseende...

Kram 

Av Marie Nilsson - 16 september 2011 14:30

 


SÅÅÅ JÄVLA ONT!!!


Ibland undrar man varför man ska få så jävla ont bara för man får mens. Vad man har gjort för ont att förtjäna att ha så ont i magen? Jag får nästan alltid så ont att jag bara vill ligga i sängen, inte social alls :/ Har verkligen inte lust eller ork till något? Någon mer som känner som jag?


 

Fick i mig lite mat innan älsklingen åkte till jobbet :( Saknar han redan, men ska ner på stan på några ärenden och sen ha en myskväll för mig själv!


Bloggar senare!

Presentation


Namnet är Marie, jag driver en av västkustens coolaste bloggar. Här skriver jag om mitt liv som stolt berner sennenägare och mer därtill. Ni får även ta del utav mina åsikter & känslor :) Enjoy!
Puss & Kram Marie

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5
6
7 8 9
10
11
12
13
14 15 16
17
18
19 20
21
22 23 24 25
26
27 28 29 30
<<< September 2011 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Läsvärt

Besöksstatistik

Bloggkeen

Mie - Detta är ingen saga, detta är min sanning!

Bloggräknare

bloglovin

Bloglovin

bloglovin

Vad är klockan?

Gilla bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards