Marie Nilsson  - Min egna dagbok på nätet

Alla inlägg den 28 september 2011

Av Marie Nilsson - 28 september 2011 16:33

Tjabba tjena hallå!


Hur leker livet med er idag? Jag är på topp idag! Körlektionen gick bra och sen var jag nere i stan och gjorde några fynd. Jag köpte lite underkläder, ta 3 betala för 2. Perfekt! :) Alla mina underkläder börjar bli utslitna eller för små.

Jag har fått större bröst pga av mina ppiller som jag äter nu (trinovum 28).  Funkar skitbra på mig, har inte lika mycket mens som jag hade innan och har inte lika ont, riktigt skönt! Har oftast det i 3-4 dagar, innan kunde jag ha det i över en vecka, riktigt drygt och jävligt ont hade jag också.. blää! Hittade faktiskt 3 snygga bh och trosor till :) Hoppas mannen också gillar det ;)


När jag stog inne på Lindex och skulle betala ringde han med stort H alltså min underbara Daniel och sa att han var på väg hem och han ville ut och gå när han kom hem. Så jag traskade hem och väntade på min sötnos. Sen var vi ute och gick en låång runda, hela slingan och lite till. Skönt med hösten och fina dagar som idag :) Mysigt! Vi pratade om allt möjligt, han är så fin min underbara sambo :)

Vi gick och handlade på vägen hem också, ikväll ska jag laga korv stroganoff med ris :) Mums!


 

När jag kom hem satte jag mig vid datoan och skulle kolla mailen :) Jag hade fått från "Espresso House", jag ska på gruppintervju på Tisdag nästa vecka i Malmö.

Tjänsten de gäller är barista / shiftledare. Jag är väldigt glad och förväntansfull.

Jag hoppas verkligen mycket nu.

Glada nyheter är alltid kul eller hur?


 


Ha en trevlig kväll så bloggar jag lite senare för nu ska jag diska och laga mat. Hör hur magen kurrar så det är dags :)


Kram



Av Marie Nilsson - 28 september 2011 12:31




Såhär ser jag ut idag och nu ska jag bege mig mot körskolan för att ha körlektion så vi hörs senare när jag hinner skriva lite mer :)


Kram

Presentation


Namnet är Marie, jag driver en av västkustens coolaste bloggar. Här skriver jag om mitt liv som stolt berner sennenägare och mer därtill. Ni får även ta del utav mina åsikter & känslor :) Enjoy!
Puss & Kram Marie

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5
6
7 8 9
10
11
12
13
14 15 16
17
18
19 20
21
22 23 24 25
26
27 28 29 30
<<< September 2011 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Läsvärt

Besöksstatistik

Bloggkeen

Mie - Detta är ingen saga, detta är min sanning!

Bloggräknare

bloglovin

Bloglovin

bloglovin

Vad är klockan?

Gilla bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards