Marie Nilsson  - Min egna dagbok på nätet

Alla inlägg den 2 september 2011

Av Marie Nilsson - 2 september 2011 21:04


Titta vad duktig jag har varit ikväll :) Slopade chipsen och körde på nyttigheter, gillar mitt hälsosamma liv! Jag tycker morötter och gurka är gott dessutom. Grönsaker & dipp is tha shit!


 

Nu väntar jag på min man ska komma hem för då ska vi mysa och dricka lite vin och drinkar och myyysa :) Han är på väg hem från firmafesten nu. Han tyckte de var kul men han kunde inte dricka för då kom han inte hem så han åkte hem efter tävlingarna och jag har inget emot de :) Hem till lilla mig! Myys


Ha en trevlig helg, är i Varberg i helgen hos mina föräldrar så vi hörs efter helgen.

Puss och kram

Av Marie Nilsson - 2 september 2011 15:02

Nu är äntligen tvätten klar, det är hur skönt som helst. Vi har varit dåliga på att tvätta nu när båda har jobbat mycket men de ska bli ändring, får planera in tvätten när man är ledig! :) De är så skönt när tvättkorgen är tom, inte sant?


Nu ska mannen snart iväg på firmafest, tänkte att jag tar en shoppingrunda och sen en springtur!


Vi hörs senare!

Kram

Presentation


Namnet är Marie, jag driver en av västkustens coolaste bloggar. Här skriver jag om mitt liv som stolt berner sennenägare och mer därtill. Ni får även ta del utav mina åsikter & känslor :) Enjoy!
Puss & Kram Marie

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5
6
7 8 9
10
11
12
13
14 15 16
17
18
19 20
21
22 23 24 25
26
27 28 29 30
<<< September 2011 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Läsvärt

Besöksstatistik

Bloggkeen

Mie - Detta är ingen saga, detta är min sanning!

Bloggräknare

bloglovin

Bloglovin

bloglovin

Vad är klockan?

Gilla bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards