Marie Nilsson  - Min egna dagbok på nätet

Alla inlägg den 19 september 2011

Av Marie Nilsson - 19 september 2011 23:15

Hej svejs i lingonskogen! :)


Hoppas det är bra med er och att ni har haft en bra dag? Min dag har väl varit sådär måste jag erkänna... Jag har haft grymt ont i halsen och förkyldningen kommer mer och mer känner jag, otur verkligen :( Dessutom håller huvudet på att sprängas! Försvinn snälla...


Men jag trotsade det och städade hela våran lägenhet skinande ren. Det behövdes kan jag lova, det är skönt nu när det är klart. Ibland måste man göra tråkiga saker även om man inte mår bra, inte sant? Inte alltid de finns någon som gör de åt en. Min älskling har ju jobbat nästan hela dagen. Han började kl 13 idag och slutade nu 23 så han är på väg hem nu.. åh, jag längtar efter min prins


De var allt för mig,sov gott för de ska jag göra och hoppas på att jag mår bättre imorgon!


Kram

Av Marie Nilsson - 19 september 2011 12:43

Hej svejs :)


Helgen har varit bra och de var både kalas och fest i Lördags. Hade kul med mina killar :) Alltså min sambo och hans kompis Danne. Vi hade planerat fest men ingen dök upp :/ Jävligt tradigt. Det var Andreas ( Daniels bror) som kom med förslaget men han backa ur som vanligt. Han undviker oss mer och mer, de känns som att han inte VILL träffa oss :( Jag tycker att de är jävligt tråkigt att han beter sig så, men de är hans misstag inte våran. Om han inte vill umgås så kan han ju vara ärlig och säga det men han bara backar ur i sista sekund istället..Men de får stå för honom.


Det var en kul kväll på b2 :) Mycket folk! Men vi gick ändå hem ganska tidigt, skönt att komma i säng i tid :)


Igår mådde jag inte bra. Har börjat bli förkyld nu, ont i halsen och huvudvärk. Inte kul alls :( Så är det när hösten kommer, de blir kallt och då blir man förkyld lätt för man inte tar på sig tillräckligt med kläder.


Nu ska jag lägga mig och vila en stund och sen ska jag städa lägenheten. Det är ett måste! Det är skönare att ha ordning omkring sig och de roliga med städning att man ser resultat :)


Nu blir det sängen, hörs senare mina vänner


 

Presentation


Namnet är Marie, jag driver en av västkustens coolaste bloggar. Här skriver jag om mitt liv som stolt berner sennenägare och mer därtill. Ni får även ta del utav mina åsikter & känslor :) Enjoy!
Puss & Kram Marie

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5
6
7 8 9
10
11
12
13
14 15 16
17
18
19 20
21
22 23 24 25
26
27 28 29 30
<<< September 2011 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Läsvärt

Besöksstatistik

Bloggkeen

Mie - Detta är ingen saga, detta är min sanning!

Bloggräknare

bloglovin

Bloglovin

bloglovin

Vad är klockan?

Gilla bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards