Marie Nilsson  - Min egna dagbok på nätet

Alla inlägg den 7 september 2011

Av Marie Nilsson - 7 september 2011 14:30

Hej söta läsare!


Nu var det ett tag sedan jag skrev, jag har varit i Varberg i helgen och träffat min underbara lilla familj


Det är alltid mysigt att komma "hem" och bli ompysslad av familjen. Jag träffar ju inte dom så ofta så det blir alltid mysigt att komma hem och träffa dom. Man uppskattar det mera då! Har nästan inte träffat dom på hela sommaren för jag har jobbat så mycket och snart åker mamma och pappa till Italien. Hade också velat åka någonstans, men de kommer nog de också :)


Jag var och hälsade på min sjuka Farmor i söndags också :( Hon ligger på sjukhus för hon har fått bältros i ögat :( Så hela hon är uppsvullen på hela höger sida. Så hemskt att se henne. Hoppas hon blir bättre snart.

Tänker på dig Farmor


Sen i måndags och igår har jag haft bredvidgång på Bergagården. Det kändes bra och de är mycket snällare än de på hemvården. Men har fått 2 dagar till nästa vecka så man blir mer säker. Detta kommer nog bli bra!


Här kommer lite vackra bilder från varberg :



 

   













    

   

Presentation


Namnet är Marie, jag driver en av västkustens coolaste bloggar. Här skriver jag om mitt liv som stolt berner sennenägare och mer därtill. Ni får även ta del utav mina åsikter & känslor :) Enjoy!
Puss & Kram Marie

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5
6
7 8 9
10
11
12
13
14 15 16
17
18
19 20
21
22 23 24 25
26
27 28 29 30
<<< September 2011 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Läsvärt

Besöksstatistik

Bloggkeen

Mie - Detta är ingen saga, detta är min sanning!

Bloggräknare

bloglovin

Bloglovin

bloglovin

Vad är klockan?

Gilla bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards