Marie Nilsson  - Min egna dagbok på nätet

Alla inlägg den 20 september 2011

Av Marie Nilsson - 20 september 2011 18:16


Jag gjorde en wok med räkor igår, de blev verkligen jättegott! Vi fick lite rester kvar så ska försöka få i mig det nu, det är ju grymt mycket svårare att äta när man är lite sjuk.


Ska kolla lite program jag missade förra veckan också...


Kram

Av Marie Nilsson - 20 september 2011 13:19

Tjena alla glada bloggläsare!

Hur är läget med er idag? Jag mår fortfarande inte bra, svullen hals och förkyld.. Jag som hade hoppats att de skulle gå över eller vara lite bättre idag, men nejdå.. Den verkar vara bestämd denna förkyldningen, den vet vad den vill. Det är så jäkla tradigt och vara sjuk, någon som håller med? Man vill göra nått men man orkar inte för man är så slö i hela kroppen. Men jag tar nog en powernap sen när älsklingen sticker till jobbet för då har jag ändå ingen att vara med. Orkar inte umgås så mycket idag heller... Blir nog en del film idag kan jag tänka mig! :) Har lite filmer som jag inte har sett på den externa hårdisken. Perfekt för sådana här dagar...Men jag måste till apoteket innan dom stänger för att få ut mina ppiller som var slut igår när jag skulle hämta dom, suck! Inte nog med de så tar det en evig tid på vårt apotek. Jag fattar inte vad dom gör, det är inte ovanligt att man får vänta i över en timma, det suger! Tur att man inte är där allt för ofta, det hade man inte pallat...


Nu ska jag krama lite på älsklingen innan han åker till jobbet för jag sover nog när han kommer hem ikväll.


Får inte glömma och säga grattis till Lina & Kenny som fick en son till inatt!

STORT GRATTIS!


  Lilla Elton som tittade ut inatt som vägde 3765 g och var 50 cm lång.


Skriver mer senare

Kram


Presentation


Namnet är Marie, jag driver en av västkustens coolaste bloggar. Här skriver jag om mitt liv som stolt berner sennenägare och mer därtill. Ni får även ta del utav mina åsikter & känslor :) Enjoy!
Puss & Kram Marie

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5
6
7 8 9
10
11
12
13
14 15 16
17
18
19 20
21
22 23 24 25
26
27 28 29 30
<<< September 2011 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Läsvärt

Besöksstatistik

Bloggkeen

Mie - Detta är ingen saga, detta är min sanning!

Bloggräknare

bloglovin

Bloglovin

bloglovin

Vad är klockan?

Gilla bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards