Marie Nilsson  - Min egna dagbok på nätet

Alla inlägg den 14 september 2011

Av Marie Nilsson - 14 september 2011 22:18

Hej Svejs mina kära läsare :)


Hur är det med er? Jag är ledsen att jag inte bloggade igår, jag hann inte :( Hade fullt upp verkligen.


Jag gjorde klart min tatuering igår, gud vad ont de gjorde men nu är den fan klar! Tur att Daniel var med annars hade jag nog dött eller nått. Sen gick vi hem och min fina älskling fixade till våran nya sääng! :D Han är så duktig så! Sen kom Steffi och Danne så umgicks vi lite. 



Våran stökigiga lägenget i allt sängbygge!



Kaos!




Min händiga pojkvän! :)




Min egen "snickare Danne "




Fixat och klart, visst blev de fint? :) Nu fattas bara ett nytt överkast!  


Jag sov som en prinsessa inatt måste jag meddela, ville aldrig gått upp i morse, ville bara kramat den hela dagen men de gick inte!


Idag har jag varit med Steffi och sen har jag jobbat 15.30.21.00 Jag skulle egentligen gått bredvid idag men har fått jobba för teamledaren som jag skulle gå med gick hem. Hon börja klänga på pelarna i korridoren, kändes lite genoskinligt. Men jag fick jobba och jag trivs super på Bergagården :) Underbart!


Nu måste jag sova, upp och jobba kl 8 men klagar inte för då får jag sova i vår underbara säng! :D


Godnatt!

Kram

   

   

   







Presentation


Namnet är Marie, jag driver en av västkustens coolaste bloggar. Här skriver jag om mitt liv som stolt berner sennenägare och mer därtill. Ni får även ta del utav mina åsikter & känslor :) Enjoy!
Puss & Kram Marie

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5
6
7 8 9
10
11
12
13
14 15 16
17
18
19 20
21
22 23 24 25
26
27 28 29 30
<<< September 2011 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Läsvärt

Besöksstatistik

Bloggkeen

Mie - Detta är ingen saga, detta är min sanning!

Bloggräknare

bloglovin

Bloglovin

bloglovin

Vad är klockan?

Gilla bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards