Marie Nilsson  - Min egna dagbok på nätet

Alla inlägg den 31 oktober 2011

Av Marie Nilsson - 31 oktober 2011 14:51

Ni som känner mig väl vet om att jag har haft en depression, två gånger. Jag medicineras för det nu :) Jag har en medicin som heter citalopram. Idag var jag på vårdcentralen för uppföljning och de tyckte de såg bra ut. Att jag hade fått rätt dos och så :) Det är positivt att det har gått åt rätt håll iallafall.


Men är lite irriterad för dom kommer förmodligen sätta ut min medicin till våren men de kommer inte jag gå med på! För jag tänker inte må så dåligt en gång till och jag fattar fan inte hur läkare tänker. Men jag kommer sträva efter att få behålla min medicin! Den gör mig lugn...


 

Presentation


Namnet är Marie, jag driver en av västkustens coolaste bloggar. Här skriver jag om mitt liv som stolt berner sennenägare och mer därtill. Ni får även ta del utav mina åsikter & känslor :) Enjoy!
Puss & Kram Marie

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4
5
6
7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20
21
22
23
24
25 26 27 28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Läsvärt

Besöksstatistik

Bloggkeen

Mie - Detta är ingen saga, detta är min sanning!

Bloggräknare

bloglovin

Bloglovin

bloglovin

Vad är klockan?

Gilla bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards