Marie Nilsson  - Min egna dagbok på nätet

Alla inlägg den 9 oktober 2011

Av Marie Nilsson - 9 oktober 2011 21:31

Hej alla söndagssudddare :)


Hur är läget idag? Bakis och trötta kanske? ;)


Igår eftermiddag tog jag tåget till min kusins underbara sambo Emma för hon hade ordnat tjejmiddag eftersom Pierre ( min kusin) var i USA och kollade på kor. Ja han är bonne för er som undrar ;)


Jag var framme i Laholm vid 17 sen var det till Emma och Pierres hus som var lite brudar redan :) Alltid kul att träffa nytt folk! Sen började Emma göra i ordning sig, hon hade inte hunnit de innan och sen började vi dricka lite vin och sen bjöd hon på ost & kex. Sen blev det middag, köttgryta med lök & svamp och klyftpotatis & sallad. Mums! Till efterrätt blev det chokladpannacotta med hallon. Allt var super, hon kan laga mat :)


Sen drack vi och snackade massa och skrattade mycket! Så jag fick verkligen laddat mina  batterier, det behövde jag verkligen!

Tack tjejer!


Jag sov över och alla andra med, fördelen med att ha ett stort hus. Vill också ha :)

Men de kommer väl de också.

Sen tog jag tåget hem i eftermiddags, men blev lite sen men när jag kom hem hade älsklingen lagat jättegod middag.


Nu ska vi snart nana för imorgon ska vi fixa mina tekniska prylar :)


Hade för roligt så glömde ta kort, men blev två iallafall.

Här är dom :


 

Pim fixar musiken :)



 

Camilla & Emma myser :)


Detta var allt för idag, skriver mer imorgon!

Sov gott :)

Kram

Presentation


Namnet är Marie, jag driver en av västkustens coolaste bloggar. Här skriver jag om mitt liv som stolt berner sennenägare och mer därtill. Ni får även ta del utav mina åsikter & känslor :) Enjoy!
Puss & Kram Marie

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4
5
6
7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20
21
22
23
24
25 26 27 28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Läsvärt

Besöksstatistik

Bloggkeen

Mie - Detta är ingen saga, detta är min sanning!

Bloggräknare

bloglovin

Bloglovin

bloglovin

Vad är klockan?

Gilla bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards