Marie Nilsson  - Min egna dagbok på nätet

Alla inlägg den 7 oktober 2011

Av Marie Nilsson - 7 oktober 2011 01:08

Tjo hej!


Har verkligen åkt på en dunderförkyldning och de är aldrig kul eller hur? Jag har nyst och hostat och snörvlat som en tok! Men tror jag är på bättringsvägen för nu har jag fått tillbaka matlusten, vakna innan och va vrålhungrig så gjorde mig några korv med bröd mitt i natten. Mina grannar måste tycka att jag är lite wierd men de får dom allt tycka.

Jag är Mie- inte som alla andra :)


 

Det är mycket nytt som kommer hända i våra liv den närmsta tiden. Ska bli så roligt & spännade!

Är så förväntansfull av samtalet imorgon, hoppas hoppas!


Men än avslöjar jag inte vad de är! Ni får veta mer imorgon efter vi vet mer :)


  

Du gör mig till världens lyckligaste tjej

Du är bäst min älskling, jag älskar dig så otroligt mycket! :)

Presentation


Namnet är Marie, jag driver en av västkustens coolaste bloggar. Här skriver jag om mitt liv som stolt berner sennenägare och mer därtill. Ni får även ta del utav mina åsikter & känslor :) Enjoy!
Puss & Kram Marie

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4
5
6
7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20
21
22
23
24
25 26 27 28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Läsvärt

Besöksstatistik

Bloggkeen

Mie - Detta är ingen saga, detta är min sanning!

Bloggräknare

bloglovin

Bloglovin

bloglovin

Vad är klockan?

Gilla bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards