Marie Nilsson  - Min egna dagbok på nätet

Alla inlägg den 14 oktober 2011

Av Marie Nilsson - 14 oktober 2011 14:08

Tjena!


Ibland blir man besviken och trött på vissa personer. Jag skulle träffat en vän idag som jag inte träffat på länge eftersom jag inte är i Varberg så ofta. Men vad händer, hon smsar bara en stund innan och säger att hon har fått migrän. Det är alltid så när vi ska träffas. Tillslut tröttnar man, tror inte jag kommer höra av mig mer när jag ska till Varberg om hon ska bete sig på dehär viset :( Inte kul alls, man tappar intresset att vilja träffa henne när hon alltid säger att hon har migrän eller så är det bara en bortförklaring för att slippa träffa mig men då är det bättre att säga det och vara ärlig. På detta sättet är hon bara falsk i min ögon tyvärr :(


Nu väntar jag på att pappa ska komma hem och elda så jag kan duscha och göra mig i ordning innan jag sticker till frisören och klipper mig :) Mamma bjuder, jättesnällt!

Tack Mamma


Ikväll blir det kalas för syrran ;)


Kram

Av Marie Nilsson - 14 oktober 2011 09:52

 

Grattis på födelsedagen älskade lillasyster

Presentation


Namnet är Marie, jag driver en av västkustens coolaste bloggar. Här skriver jag om mitt liv som stolt berner sennenägare och mer därtill. Ni får även ta del utav mina åsikter & känslor :) Enjoy!
Puss & Kram Marie

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4
5
6
7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20
21
22
23
24
25 26 27 28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Läsvärt

Besöksstatistik

Bloggkeen

Mie - Detta är ingen saga, detta är min sanning!

Bloggräknare

bloglovin

Bloglovin

bloglovin

Vad är klockan?

Gilla bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards