Marie Nilsson  - Min egna dagbok på nätet

Alla inlägg den 1 oktober 2011

Av Marie Nilsson - 1 oktober 2011 19:31

Hej hej fina läsare!


Ville bara tala om att jag överlevde kräftskivan igår, hehe :) Det var mycket trevligt får jag säga förutom Daniels brors otrevliga flickvän. Hon är bara för mycket och otroligt bortskämd! Igår när vi satt och hade trevligt så slängde hur ur sig " jag fattar inte hur ni står ut med att bo i en etta två personer". Hon menade på att hon aldrig stått ut med de är upp till henne, men man ska ha råd också , inte leva på en räkmacka som hon gör. Vissa människor är otroligt bortskämda och oförskämda. Sen under middagen satt hon med mobilen under bordet och facebookade. Hur moget är det på en skala när man är hemma hos sina blivande svärföräldrar på middag? Jag skulle aldrig komma på tanken att hålla på så hon gör. Ingen av Daniels familj gillar henne förutom hans bror.  Hon har inte gjort nått bra intryck alls, inte som jag! De gillar mig, det märks :) De pratar mer med mig och är nyfiken på hur det går med jobb och sånt och hur vi har det. Camilla som hon heter får berätta det själv för de frågar henne ingenting. Tråkigt att hon är som hon är, hon verkar tycka det är helt okej för den delen också.


1a Oktober idag och det har varit sjukt varmt för att vara oktober. Gick utan jacka innan när jag var och fika med Stephanie och hennes pojkvän Thomas.


Syrran ringde innan och berättade att vi har fått vårat första kusinbarn inatt :) Våran kusin Jon och hans sambo Lina fick en liten pojke inatt :) Träffar nog honom nästa helg när jag är i Stäme :) Myys!


Så ett stort grattis till Jon & Lina :)


 

Nu ska jag kolla klart på " Maria Wern - Pojke försvunnen" .

Ha en skön Lördagskväll med era nära & kära.


Kram

Presentation


Namnet är Marie, jag driver en av västkustens coolaste bloggar. Här skriver jag om mitt liv som stolt berner sennenägare och mer därtill. Ni får även ta del utav mina åsikter & känslor :) Enjoy!
Puss & Kram Marie

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4
5
6
7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20
21
22
23
24
25 26 27 28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Läsvärt

Besöksstatistik

Bloggkeen

Mie - Detta är ingen saga, detta är min sanning!

Bloggräknare

bloglovin

Bloglovin

bloglovin

Vad är klockan?

Gilla bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards