Marie Nilsson  - Min egna dagbok på nätet

Alla inlägg den 30 oktober 2011

Av Marie Nilsson - 30 oktober 2011 16:46


Detta är min fina vän Anna som bor i Luleå :) Vi har hittat tillbaka till varann igen efter några år. Jag kom inte ihåg vad som hände emellan oss. Men mitt liv var inte på topp då och efter jag har pratat med henne så var inte hennes liv de heller. Att vissa killar / ex kan trycka ner en så mycket. Vi har gått igenom samma sak men ändå inte. Att haft dåliga ex har vi haft båda två, var nog pga dom som våran vänskap rann ut i sanden. Men vi har pratat ut nu, nu släpper jag dig aldrig gumman. Du betyder så mycket för mig




Du är en riktig vän som man kan lita på i alla väder. Du finns där för mig och stöttar, du förtjänar min vänskap!  Vi kan prata om allt som vanligt igen efter vi har pratat ut, det känns så bra att ha tillbaka dig i mitt liv igen. Har fan saknat dig som fan! Vi är lika som bär, önskar att vi bodde närmre varann bara. Ha kul & mysa och promenix med vovvarna :) Eftersom våra vovvar kommer vara i samma ålder :) Våran Bamse och eran Dexter


Jag kan förlåta personer men då MÅSTE dom ha en vettig förklaring som min söta Annis hade :) Jag blev så förbannad och ledsen för hennes skull när jag fick veta vad som hade hänt henne. Hennes ex var en stor jävla skitstövel, ingen förtjänar sån skit!


Tillsammans är vi starka gumman - du & jag mot världen :)

Tjafsar du med oss så jävlar ;)  




Presentation


Namnet är Marie, jag driver en av västkustens coolaste bloggar. Här skriver jag om mitt liv som stolt berner sennenägare och mer därtill. Ni får även ta del utav mina åsikter & känslor :) Enjoy!
Puss & Kram Marie

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4
5
6
7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20
21
22
23
24
25 26 27 28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Läsvärt

Besöksstatistik

Bloggkeen

Mie - Detta är ingen saga, detta är min sanning!

Bloggräknare

bloglovin

Bloglovin

bloglovin

Vad är klockan?

Gilla bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards