Marie Nilsson  - Min egna dagbok på nätet

Alla inlägg den 12 oktober 2011

Av Marie Nilsson - 12 oktober 2011 14:04

Tjoo alla glada människor! :)


Äntligen har jag fått igång min ipod som låste sig igår när jag skulle lägga över musik. Så sur jag blev men fick igång den igen, fick låta batteriet dö ut så jag fick ladda den lite nu innan jag ska iväg. Det tar ju sjukt mycket på batteriet om man ska lyssna på musik i mobilen hela vägen upp till Varberg :( Hoppas den hinner ladda tills jag åker.


Ska bli sjukt mysigt att komma iväg och träffa familjen lite :) Kanske inte får tid att blogga nu men ska försöka iallafall annars skriver jag mer när jag kommer hem :)


Adjökens!

Ha det bra och sköt om er så hörs vi snart igen! :)

Kram

Presentation


Namnet är Marie, jag driver en av västkustens coolaste bloggar. Här skriver jag om mitt liv som stolt berner sennenägare och mer därtill. Ni får även ta del utav mina åsikter & känslor :) Enjoy!
Puss & Kram Marie

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4
5
6
7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20
21
22
23
24
25 26 27 28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Läsvärt

Besöksstatistik

Bloggkeen

Mie - Detta är ingen saga, detta är min sanning!

Bloggräknare

bloglovin

Bloglovin

bloglovin

Vad är klockan?

Gilla bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards