Marie Nilsson  - Min egna dagbok på nätet

Alla inlägg den 28 oktober 2011

Av Marie Nilsson - 28 oktober 2011 15:56



Idag var jag på Nordea för jag har inte fått min lön på mitt konto. Det har krånglad för Eslövs kommun har bytat bank utan att informera såklart. Heja heja. Men när jag kom dit vid 12 så stände dom. De roliga är att på Nordea i Eslöv får man bara komma in en i taget för rånrisk. Helt sjukt. Men jag får väl gå dit på måndag istället. För jag måste ha mina pengar. Inte för det är mycket men lite är det ändå :)


Trodde att jag skulle jobbat idag men blir inte så för hon jag pratade med har inte hört av sig. Hon skulle prata med henne som har hand om stället och sen höra av sig till mig men har inte hört nått. Jag har både ringt henne -  inget svar,  skickat sms - inget svar och skrivit på facebook - inget svar. Så jag antar att de inte blir nått. För nu är klockan så mycket. Dåligt att inte höra av sig hur det blir tycker jag...



Av Marie Nilsson - 28 oktober 2011 15:11

Vad är vänskap?


Jag tycker en vän ska vara pålitlig, ärlig, en person man kan skratta och ha roligt med men samtidigt prata om allvarliga saker som också repekterar varandra och varandras fritid. Man behöver inte ha kontakt 24/7. Men man vet att personen finns och om de är nått så ställer den / dom upp. Det är äkta vänskap.


Inte bara ha som en "festpolare" som man bara träffas på fester. Sånna typer har jag haft alldeles för många av, det är jag trött på. Inget jag är intresserad av att ha. Det är sanna vänner man vill ha.


Jag har hellre få vänner som jag kan lita på än många falska. Jag har äkta vänner som jag älskar och vissa som jag är trygga med kan jag kalla för min syster / bror. Jag tycker inte de är nått konstigt, men de betyder för mig. Jag hoppas ni vet vilka ni är. Ni förtjänar min vänskap, de som är elaka och slänger ur sig glåpåord och sen låtsas som ingenting, de är ingen vänskap jag vill ha. Inte heller folk som måste umgås hela tiden, ringer många gånger under en dag och om man inte svarar kommer hon hit, oanmäld. Det är inte okej. De som har mig som vän har förtjänat det och ger mig den respekt jag vill ha. Så de så!


Vad tycker du?

Kommentera gärna!



 

Av Marie Nilsson - 28 oktober 2011 14:55

 

Presentation


Namnet är Marie, jag driver en av västkustens coolaste bloggar. Här skriver jag om mitt liv som stolt berner sennenägare och mer därtill. Ni får även ta del utav mina åsikter & känslor :) Enjoy!
Puss & Kram Marie

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4
5
6
7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20
21
22
23
24
25 26 27 28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Läsvärt

Besöksstatistik

Bloggkeen

Mie - Detta är ingen saga, detta är min sanning!

Bloggräknare

bloglovin

Bloglovin

bloglovin

Vad är klockan?

Gilla bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards