Marie Nilsson  - Min egna dagbok på nätet

Alla inlägg den 16 oktober 2011

Av Marie Nilsson - 16 oktober 2011 19:51

Idag har jag och älsklingen bara myst och brytt oss om varann :) Vi har nog längtat efter varann dessa dagarna ändå. Vi hade ju inte träffats sen i Onsdags, men de är nyttigt att kunna vara ifrån varann också, man uppskattar varann mer när man kommer hem. Jag kan erkänna att jag längtade efter min Daniel nu i slutet. Du är finast i mitt liv älskling


 


Vi kollade uppfödarens hemsida idag. Imorgon är våran Bamse 2 veckor och han har öppnat ögonen nu, myys! De finns tre hanar som ser ut som "trillingar" för de ser exakt likadana ut, så söta :) Jag hoppas på en av dom blir våran Bamse :) Det är ett par som ska välja först sen får vi välja efter dom. Så jag hoppas vi får en av "trillingarna". Nu är det "bara" 3 veckor kvar tills vi får träfffa han. Längtar otroligt!

Men jag kan vänta länge på våran bebisvovve Bamse




Nu ikväll fick jag tända lite ljus i lägenheten för våran lampa leker disco :( Knas! Så de blir kvällen emellanåt ;)


Nu ska jag se på film och äta grönsaker & dipp. Man får lyxa till de när man är ensam hemma ibland :)


Önskar er en trevlig kväll :)

Kram 

Av Marie Nilsson - 16 oktober 2011 18:54

   Halloj!


Gårdagen var det resa hem mot Eslöv men vi stannade först på Mormors grav, sen hos kusinen Jon och hans Lina som har fått en son, mitt kusinbarn Axel


Här kommer lite bilder sen igår :



  

Mormors grav - vi gjorde lite fint :)



 

Mitt kusinbarn - Axel



 

Jag & Axel :)



 

Mys med Axel :) Han somnade gott i min famn..

Presentation


Namnet är Marie, jag driver en av västkustens coolaste bloggar. Här skriver jag om mitt liv som stolt berner sennenägare och mer därtill. Ni får även ta del utav mina åsikter & känslor :) Enjoy!
Puss & Kram Marie

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4
5
6
7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20
21
22
23
24
25 26 27 28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Läsvärt

Besöksstatistik

Bloggkeen

Mie - Detta är ingen saga, detta är min sanning!

Bloggräknare

bloglovin

Bloglovin

bloglovin

Vad är klockan?

Gilla bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards