Marie Nilsson  - Min egna dagbok på nätet

Alla inlägg den 10 oktober 2011

Av Marie Nilsson - 10 oktober 2011 17:46



Idag gick jag upp tidigt för jag och älsklingen skulle till centersyd :) Jag fick äntligen inhandlat en ny mobil, en iphone 4 :) Jag är supernöjd!

Sen blev de en tripp till Nova också för skulle kolla med dom med min dator eftersom onoff inte tar nått ansvar för dom har skrotat min dator utan att fråga när den skulle in på serivice precis innan onoffs kunkurs,

Men efter många om och men fick jag en ny dator i som klarar lika mycket som den gamla, bättre än inget iallafall.

Lite surt att jag bara fick ut en dator för 4000 när min gamla kostade 6000 :(

Jävla försäkringsbolag, dom lurar en mycket. Men jag tecknade ingen ny försäkring. De kan dom gott ha!


Men skönt att ha tekniska prylar som funkar nu :)


Ha en bra sålänge :) Ska lägga mig och läsa en stund tills Emma kommer hit och myser.

Skriver senare :)


Kram


Presentation


Namnet är Marie, jag driver en av västkustens coolaste bloggar. Här skriver jag om mitt liv som stolt berner sennenägare och mer därtill. Ni får även ta del utav mina åsikter & känslor :) Enjoy!
Puss & Kram Marie

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4
5
6
7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20
21
22
23
24
25 26 27 28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Läsvärt

Besöksstatistik

Bloggkeen

Mie - Detta är ingen saga, detta är min sanning!

Bloggräknare

bloglovin

Bloglovin

bloglovin

Vad är klockan?

Gilla bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards