Marie Nilsson  - Min egna dagbok på nätet

Alla inlägg den 27 oktober 2011

Av Marie Nilsson - 27 oktober 2011 21:18

Nu har jag tre jobbchanser att satsa på. Det ena är som tågvärd på tågen i skåne, kolla biljetter och så. Det var min sambos storebror Andreas som rekomendera eftersom han är lokförare och jag skulle ange han som refrens. Tror på detta faktiskt, hoppas kan man iallafall. Sen pratade jag med Camilla häromdagen om jag ville jobba på ett ställe som heter jägers som anordnar högstadiedisco, gymnasiedisco, danskvällar och vanliga pubbkvällar. Det är ett bra helgjobb så kanske ska jobba i helgen och prova på när jag får svar från henne :) Pratade även med "svärmor" idag innan träningen och hon hade pratat med en på hennes jobb om jag var intresserad av personlig assistent så skulle få ett nummer så jag kunde ringa och prata med dom.


Om jag får alla jobben så har jag en bra ekonomi :) Det är det jag strävar efter. Det är tradigt att gå arbetslös!

Nu håller vi tummarna så att nått av jobben hör av sig eller alla tre ;)





Av Marie Nilsson - 27 oktober 2011 14:34

Igår vart vi lite sura för lägenheten blev köpt framför näsan på oss :( Så otroligt dåligt kan jag tycka, till en bekant och ingen annan fick se den, dagen innan visningen dessutom. Vi var besvikna igår.


Men vi pratade ekonomi fram och tillbaka hela kvällen. Men Daniel har ringt på den lägenheten som var lite dyrare men på ett sätt är det skönt för vi slipper renovera för den är snygg som den är. Det är bara lite saker till lägenheten vi behöver köpa. Så det blir inte dyrt på det hållet men vi får nog ta ett bolån. Bara jag får en inkomst löser det sig.


Men det blir ny visning på Tisdag kl 18.00 så då får ni hålla tummarna :)



 http://www.hemnet.se/bostad/bostadsratt-3rum-eslov-r-nneberga-eslovs-kommun-ronnebergavagen-35-a-2769395


Så ser lägenheten ut om ni vill kolla :)

Presentation


Namnet är Marie, jag driver en av västkustens coolaste bloggar. Här skriver jag om mitt liv som stolt berner sennenägare och mer därtill. Ni får även ta del utav mina åsikter & känslor :) Enjoy!
Puss & Kram Marie

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4
5
6
7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20
21
22
23
24
25 26 27 28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Läsvärt

Besöksstatistik

Bloggkeen

Mie - Detta är ingen saga, detta är min sanning!

Bloggräknare

bloglovin

Bloglovin

bloglovin

Vad är klockan?

Gilla bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards