Marie Nilsson  - Min egna dagbok på nätet

Alla inlägg den 11 augusti 2011

Av Marie Nilsson - 11 augusti 2011 21:28


Ikväll har jag varit och tränat med "svärmor". Det var ett medelpass på friskis & svettis. Men jag brukar orka med dom passen och inte vara helt slut efteråt men fasen vad denna instuktören körde med oss, helgalen! Svetten rann kan jag lova ;) Så jag lär väl ha träningsvärk imorgon, hehe. 


Har bara tagit de lugnt och ätit sen jag kom hem. Nu är det snart dags för sängen! :) Har en lång jobbhelg framför mig, underbart!

Kram på er



Av Marie Nilsson - 11 augusti 2011 14:40

Hej på er :)


Har ni sovit gott inatt? Jag har sovit som en prinsessa fram till 5.30, vaknade till då och då låg älsklingen och tittade på mig, så gulligt :) Han hade varit vaken en timma och sen kramades vi och somnade om och sen gick jag upp vid 8.15 för att ringa till vårdcentralen. Men de blev en del ringande innan jag kom dit jag skulle vända mig till :) Har fått tid hos distrikssköterskan den 23e Augusti för att diskutera hur jag ska gå ner i vikt. Känns skönt att få hjälp nu och det äntligen kommer hända nått, jag är glad idag! :)




Danie åkte och fiskade med Danne vid 12-tiden och då gick jag ner till stan och gjorde några ärenden. Jag har äntligen fått tummen ur att gå till apoteket, och det var ingen kö alls där idag, jag blev ganska förvånad jag lova! Det brukar alltid vara massa folk och bara en kassa öppen. Fick ut min medicin och sen köpte jag lite krämer också för min hud är så torr och det kliar alltid när jag ska lägga mig. Det blir rött och irriterad när man kliar också :( Hoppas  de ska hjälpa med krämen! Får hålla tummarna iallafall, man får testa sig fram :) Sen var jag hos frisören och bokade tid för en luggklippning för just nu ser jag inte så mycket :( Sätter upp luggen när jag jobbar med ett diadem eller spänne, men jag trivs bäst i kort lugg så på tisdag åker den av!


Efter mina ärenden så var jag på Grappa med Marielle och åt lunch :) Åt världens goaste ceasarsallad! Sen snackade vi massa skit också. Fick reda på att hon och Patrik ska flytta ihop och de kommer bara bo snett emot oss, nära och bra. Kul som bara den :) Träffade Fia också, hon var där och fikade med sin mamma. Var längesedan jag träffade henne så det var kul.


Har inget mer att berätta för tillfället, bloggar mer senare :) Ska lägga mig och läsa nu, är sånt mysväder! Regnar som fasen :(


Kram på er sålänge :)

Presentation


Namnet är Marie, jag driver en av västkustens coolaste bloggar. Här skriver jag om mitt liv som stolt berner sennenägare och mer därtill. Ni får även ta del utav mina åsikter & känslor :) Enjoy!
Puss & Kram Marie

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6
7
8 9 10 11 12 13 14
15
16
17
18 19
20
21
22 23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Läsvärt

Besöksstatistik

Bloggkeen

Mie - Detta är ingen saga, detta är min sanning!

Bloggräknare

bloglovin

Bloglovin

bloglovin

Vad är klockan?

Gilla bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards