Marie Nilsson  - Min egna dagbok på nätet

Alla inlägg den 2 augusti 2011

Av Marie Nilsson - 2 augusti 2011 18:47

Godkväll :)


Hur är det med er idag i den tropiska sommarvärmen? Med mig är det bra förutom att jag är fruktansvärt trött och har fått nackspärr :/ Har haft en dålig natt, somnade sent och sen vaknade jag 5.30 av ett jäkla liv utanför. Då är det kommunen som klipper ner träden så tidigt på morgonen, det borde vara olagligt! Precis som man inte får väsnas för mycket efter kl 22 i hyreshus så får man inte väsnas innan kl 9 på morgonen heller tycker jag. Det är inte normalt att sätta igång vid den tiden. Jag kunde inte somna om så gick upp vid 6 och kollade film. Är slut i hela huvudet och känner mig fruktansvärt seg! Hoppas på att jag får sova bättre inatt :)


I eftermiddag har jag kollat skräckfilm med älskling och bara myst :) Skönt att njuta av den lediga dagen även om dagen har varit lång. Ska försöka lägga mig tidigt ikväll så man orkar upp och jobba imorgon :)


Ha en bra kväll.

Kram

Presentation


Namnet är Marie, jag driver en av västkustens coolaste bloggar. Här skriver jag om mitt liv som stolt berner sennenägare och mer därtill. Ni får även ta del utav mina åsikter & känslor :) Enjoy!
Puss & Kram Marie

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6
7
8 9 10 11 12 13 14
15
16
17
18 19
20
21
22 23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Läsvärt

Besöksstatistik

Bloggkeen

Mie - Detta är ingen saga, detta är min sanning!

Bloggräknare

bloglovin

Bloglovin

bloglovin

Vad är klockan?

Gilla bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards