Marie Nilsson  - Min egna dagbok på nätet

Alla inlägg den 1 augusti 2011

Av Marie Nilsson - 1 augusti 2011 21:00

Tjosan :)


Hoppas allt är bra med er och att ni har haft en bra dag? Daniel gick upp tidigt som vanligt, han är makalös att gå upp tidigt förutom när han har jobbat natt. Men jag sov till strax över 10 för jag var trött för de hade varit mycket på jobbet i helgen. Sen gjorde jag bara mig i ordning och sen klädde jag på mig lite tjockare kläder för vi skulle ta en motorcykeltripp till Skånes djurpark. Det var mysigt och fint väder var det också :) Vi tittade på alla söta djur, det är ganska roligt att titta på. Det tog 2,5 timma att gå runt där. Björnarna hade fått en ny kull ungar, sjukt söta :) Tror de är dom som drar mest folk.  Vissa djur är lättare och se än andra och när det är varmt så lägger dom på ställen där de är svårt att se dom tyvärr, lite tråkigt. Daniel mobbade älgkon och sa att den var ful så hon blev stött och sprang därifrån, haha och då spang älghanen efter. Men de är inga vackra djur precis. Dom blev nog sura på Daniel av hans kommentarer, haha. Vi har iallafall haft en rolig dag och fått många underbara skratt tillsammans.

Tack älskling för en mysig dag! :)


Ikväll kom Andreas hit och åt med oss, han fyllde även år idag så GRATTIS till honom och min kusin Marcus som också fyller år idag. Vi snackade, åt korv med bröd och kollade på lite film.


Nu ska jag ta det lugnt och njuta av ledigheten :) En dag till ledigt sen jobb i 3 dagar och sen ledig i helgen, jippie! :)


Ha en bra kväll :)

Kram


 

 

 



Presentation


Namnet är Marie, jag driver en av västkustens coolaste bloggar. Här skriver jag om mitt liv som stolt berner sennenägare och mer därtill. Ni får även ta del utav mina åsikter & känslor :) Enjoy!
Puss & Kram Marie

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6
7
8 9 10 11 12 13 14
15
16
17
18 19
20
21
22 23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Läsvärt

Besöksstatistik

Bloggkeen

Mie - Detta är ingen saga, detta är min sanning!

Bloggräknare

bloglovin

Bloglovin

bloglovin

Vad är klockan?

Gilla bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards