Marie Nilsson  - Min egna dagbok på nätet

Alla inlägg den 7 augusti 2011

Av Marie Nilsson - 7 augusti 2011 21:36

Hej på er :)


Hoppas ni har haft en lika bra helg som jag har? :) Har haft fullt upp hela helgen. Jag måste lära mig ta det lugnt de helgerna jag är ledig på så blir det inte så jobbigt att vända tillbaka dygnet sen...


Tänkte berätta lite om helgen...


Fredag : Jag hade sjukt mycket att göra på jobbet för vi hade 3 st som var sjuka och ingen som erssatte dom för våran teamledare var ledig så vi fick inte fatt i någon vikarie, sjukt dåligt. helt plötsligt fick man trippelt så mycket att göra på samma tid. Ingen hit alls och det hjälper inte med gamlingar med dåligt humör och jag blev utkastad från en för jag inte var utbildad och var för ung. Sånt har man liksom inte tid med när man har mycket att göra, gjorde vad jag skulle ändå även om personen inte ville. Personen bossade över mig och sa att jag skulle ut ur lägenheten. Så man kan säga att jag var mer än slut när jag kom hem. Sen la mig en stund och vila och sen gick vi och köpte pizza och sen  drack vi lite och gick ut på B2 och drack lite drickar och träffade nytt folk :) Jättekul hade vi jag och älskling. Myspys! Älskar dig Daniel Mattias Christersson :)


Lördag: Sov länge, var seg hela dagen så vi tog bara det lugnt och kollade film. Det enda vi gjorde var att vi var och handlade och vi blev förvånade för det var mycket folk i affären en lördageftermiddag. Sen på kvällen kom Danne och snackade lite och såg film.


Söndag: Vi sov ganska länge idag med och sen kolla vi lite film. Sen duschade jag och gjorde mig i ordning för det var kalas hos Andreas (Daniels bror) . Han fyllde år i Måndags så vi firade han idag. Mysigt var det. Efter kalaset följde jag med Andreas och hans flickvän Camilla till hennes pappa för hans katt fick kattungar för två veckor sedan. Så sjukt söta.


Nu ska jag lägga mig för jag har en monstervecka framför mig på jobbet! Så om jag inte skriver mycket denna veckan är det för jag är trött! Nu har jag förvarnat er iallafall ;)


Sov gott!

Kram på er :)


 

Presentation


Namnet är Marie, jag driver en av västkustens coolaste bloggar. Här skriver jag om mitt liv som stolt berner sennenägare och mer därtill. Ni får även ta del utav mina åsikter & känslor :) Enjoy!
Puss & Kram Marie

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6
7
8 9 10 11 12 13 14
15
16
17
18 19
20
21
22 23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Läsvärt

Besöksstatistik

Bloggkeen

Mie - Detta är ingen saga, detta är min sanning!

Bloggräknare

bloglovin

Bloglovin

bloglovin

Vad är klockan?

Gilla bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards