Marie Nilsson  - Min egna dagbok på nätet

Alla inlägg den 23 november 2011

Av Marie Nilsson - 23 november 2011 21:57

Jag har just kollat klart på kalla fakta, det handlade om sos alarm idag. Det är fan sjukt. Ibland kan det dröja mellan 30 -50 minuter till ambulansen kommer till platsen. Som i fallet de pratade om, hennes son dog för ambulansen inte kom i tid. Kan man lita på sos alarm efter detta? Att dom skickar ut abulanser till onödiga uppdrag istället för att ta det som är viktigt och låter folk att dö! Jag blir så arg att de inte kan göra sitt jobb... De skyllde på att de inte fanns någon abulans tillgänglig, den de hade var i göteborg och var inte tankad. De får ju för fan sköta sina uppgifter, det handlar om människors liv och vad kan vara mer viktigt än ett människoliv?


Vad tycker du?

Tyck till!

Av Marie Nilsson - 23 november 2011 21:35

Idag har jag bara haft en sldag, med filmtittande och plockat lite här hemma :)  Vilat mycket för min huvudvärk som inte går över men som tur vet vad den beror på. Nu vet jag nästan hur det känns att ha migrän... Har haft de sen i måndags , orkar inte göra nått :( Fy fan!! Vill bara sova bort skiten. Ibland önskar man bara att de finns nått botmedel för skiten. Orkar inte må såhär, måste ju orka ta hand om lilleman i helgen :) Han kommer ju hem på Lördag!


Har du tips för huvudvärk? Uppskattar all hjälp, orkar inte må såhär längre!!



 


Typiskt att man inte har några värktabletter hemma så det får mannen köpa imorgon så jag känner mig lite piggare och förmodligen slipper en del av denna förbannade huvudvärk!!!


Hoppas ni har överseende av mitt humör för min ständiga huvudvärk!

Kram

Av Marie Nilsson - 23 november 2011 10:29

Idag är det 3e dagen med LCHF metoden... Jag har fortfarande huvudvärk och är hungrig mer eftersom jag inte blir riktigt mätt :( Får äta oftare och lite istället... Men det är väl kroppen som måste ställa om sig antar jag. Känner mig på lite dåligt humör men det är bara att bita ihop antar jag. Klarar andra det så gör jag också det, så det så!


Det är också 3 dagar tills vi får hem våran lilla hårboll, gud vad jag längtar!! :)


Skriver mer sen om jag orkar!

Kram



Presentation


Namnet är Marie, jag driver en av västkustens coolaste bloggar. Här skriver jag om mitt liv som stolt berner sennenägare och mer därtill. Ni får även ta del utav mina åsikter & känslor :) Enjoy!
Puss & Kram Marie

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5
6
7 8 9 10 11
12
13
14 15 16 17 18 19 20
21
22
23 24 25 26
27
28
29
30
<<< November 2011 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Läsvärt

Besöksstatistik

Bloggkeen

Mie - Detta är ingen saga, detta är min sanning!

Bloggräknare

bloglovin

Bloglovin

bloglovin

Vad är klockan?

Gilla bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards