Marie Nilsson  - Min egna dagbok på nätet

Alla inlägg den 14 november 2011

Av Marie Nilsson - 14 november 2011 19:23

I eftermiddag har jag varit med Fia inne i Lund för hon hade fått presentkort nu när hon fyllde år och behövde köpa hårfärg och lite annat. Kul att gå på H&M som har lite mer utbyte än vad jag är van vid. Jag hade inte mkt pengar själlv men alltid kul att kolla, köpte några ringar och en pennvässare så jag kan vässa mina eylinepennor.


Lund är faktiskt en mysig stad, de enda dom har dåligt med är toaletter!!!



Tack för en mysig dag gumman :)


Nu ska jag gosa ner mig i soffan för  snart är det "ensam mamma söker" .


Kram på er 


Av Marie Nilsson - 14 november 2011 11:50

  

1. Har en kronisk sjukdom



2. Är rädd för att gå ensam i mörker



3. Är adopterd från Indien



4. Har haft en tuff barndom



5. Blev uttagen till damlaget i innebandy innan jag skadade mig



6. Har blivit våldtagen



7. Har levt med en alkolist



8. Hade min första fylla när jag var 21-22



9. Har haft en pojkvän som tog livet av sig



10. Har aldrig varit förlovad





Presentation


Namnet är Marie, jag driver en av västkustens coolaste bloggar. Här skriver jag om mitt liv som stolt berner sennenägare och mer därtill. Ni får även ta del utav mina åsikter & känslor :) Enjoy!
Puss & Kram Marie

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5
6
7 8 9 10 11
12
13
14 15 16 17 18 19 20
21
22
23 24 25 26
27
28
29
30
<<< November 2011 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Läsvärt

Besöksstatistik

Bloggkeen

Mie - Detta är ingen saga, detta är min sanning!

Bloggräknare

bloglovin

Bloglovin

bloglovin

Vad är klockan?

Gilla bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards