Marie Nilsson  - Min egna dagbok på nätet

Alla inlägg den 4 november 2011

Av Marie Nilsson - 4 november 2011 21:17

Idag har jag faktiskt varit grymt duktig! Först var jag på arbetsförmedlingen och redovisade jobb. Hon tyckte jag var duktig som hade sökt så mycket jobb som jag hade så nu behöver jag inte gå dit på ett halvår, ska bara skicka ett mail till henne en gång i månaden om redovisade jobb :)


Efter jag var klar där vandrade jag till körskolan och mötte upp Steffi och pluggade lite teori. Sen gick vi till bolaget för att handla lite till morgondagen , ska ju på haloweenfest då. Sen gick vi och fika lite innan jag gick hem. Har hunnit med lite vettiga saker idag iallafall.  När jag kom hem diskade jag :) Sen la jag mig och vila en stund, var slut i huvudet.


Sen kom älsklingen hem vid 17.30 och då lagade vi mat och sen kom Danne och då kollade vi på polisskolan. Så roliga dom filmerna! Längesedan man såg dom.


Nu ska vi krypa till sängs för mannen ska jobba tidigt imorgon.

Godnatt!


Kram

Av Marie Nilsson - 4 november 2011 21:09


Igår var vi inne i Malmö och såg Bob Dylan med Daniels pappa :) Det var trevligt men tråkigt att han har blivit så gammal och skrovlig i rösten. Hörde knappt vad han sjöng, de enda negativa.. men de har ju med åldern att göra. Nu har jag iallfall sett honom och de är coolt eftersom han är världskänd och detta måste varit sista konserten han gör innan han ramlar av pinnen. Rösten låter som han har druckit whisky och rökt hela sitt liv. Rösten ändras ju när man blir äldre så är det bara men som sagt de var kul att fått se honom iallafall :)

 

Presentation


Namnet är Marie, jag driver en av västkustens coolaste bloggar. Här skriver jag om mitt liv som stolt berner sennenägare och mer därtill. Ni får även ta del utav mina åsikter & känslor :) Enjoy!
Puss & Kram Marie

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5
6
7 8 9 10 11
12
13
14 15 16 17 18 19 20
21
22
23 24 25 26
27
28
29
30
<<< November 2011 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Läsvärt

Besöksstatistik

Bloggkeen

Mie - Detta är ingen saga, detta är min sanning!

Bloggräknare

bloglovin

Bloglovin

bloglovin

Vad är klockan?

Gilla bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards