Marie Nilsson  - Min egna dagbok på nätet

Alla inlägg den 8 november 2011

Av Marie Nilsson - 8 november 2011 23:10

Nu ser jag på "ensam mamma söker", det är mitt absoluta favoritprogram men jag missade det igår eftersom vi var iväg igår och kom hem sent så då var det bara att fixa mat och slöa. Det är tur att Tv3 play så man kan kolla när man vill om man missar något.



Jag har lite önskemål hur dom ska välja deltagarna för nu känner man dom och sådär och vet vilka killarna / tjejerna är. Jag tycker Martin ska välja Therese i slutet, Hannah ska välja Tobbe och My ska välja Viktor. Sen får man se vad som händer. Tycker det var tradigt att Hannah valde bort Rasmus :( Gillade han!


Vad tycker du? Någon som läser min blogg som kollar? Kommentera gärna! 


Nu ska jag kolla färdigt och sen blir de sängen tror jag!

Sov gott söta läsare :)

Kram


   


Av Marie Nilsson - 8 november 2011 20:11


Efter vi hade ätit kvällsmat så kom Danne en stund så kollade vi på polisskolan. De var längesedan man såg de filmerna, vi har börjat se dom nu. Ska se alla hade vi tänkt. Tycker de är rätt roliga faktiskt trots sin ålder! Inga nya filmer precis men fortfarande lika bra!


Vad tycker du?

  
Av Marie Nilsson - 8 november 2011 11:25

Halloj!


Allt bra med er idag? Jag är så fruktansvärt trött, har knappt sovit inatt. Var supertrött men hade svårt att somna, sista gången jag kollade på klockan var klockan 4 på morgonen :( Sen sov jag ganska oroligt också av någon konstig anledning. Jag är slut i hela huvudet idag, känns som en bakfylla fast man inte har druckit. Jobbig känsla. Vill bara sova men om jag gör det så kan jag väl inte sova ikväll är jag rädd för :(


 


Är så trött så jag kan nog somna stående, haha helt sjukt. Nä nu måste jag aktivera mig innan jag somnar!


Hörs sen.

Kram

Presentation


Namnet är Marie, jag driver en av västkustens coolaste bloggar. Här skriver jag om mitt liv som stolt berner sennenägare och mer därtill. Ni får även ta del utav mina åsikter & känslor :) Enjoy!
Puss & Kram Marie

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5
6
7 8 9 10 11
12
13
14 15 16 17 18 19 20
21
22
23 24 25 26
27
28
29
30
<<< November 2011 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Läsvärt

Besöksstatistik

Bloggkeen

Mie - Detta är ingen saga, detta är min sanning!

Bloggräknare

bloglovin

Bloglovin

bloglovin

Vad är klockan?

Gilla bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards