Marie Nilsson  - Min egna dagbok på nätet

Alla inlägg den 19 november 2011

Av Marie Nilsson - 19 november 2011 15:18

Har övningskört med älsklingen i eftermiddag :) Jag har problem med o växla så min körlärare sa häromdagen att han tyckte jag skulle ta körkort för automat men han kan ta sig i aslet för jag ska klara av att ta ett vanligt körkort som alla andra! :)


Nu när jag körde med Daniel idag så kändes det bra och jag kom upp i fart och växlade bra tyckte han. Han berömde mig och sa att jag var duktig, man behöver höra sånt också, inte bara att man gör fel! Så nu har jag mer kontroll på vad jag har bilen, så det känns bra faktiskt. Det kommer ta tid att ta mitt körkort och jag kommer inte ge upp förän jag har det i min hand!


För jag ska ha ett körkort som alla andra.




Puss o hej, skriver mer sen :)



Av Marie Nilsson - 19 november 2011 15:05

Nu behöver jag eran hjälp kära läsare för nu har jag bestämt mig att gå ner i vikt på allvar och inte slarva!! Jag är så förbannat trött på att ha massa kläder i gaderoben och i källaren som jag inte kan använda, jävla medicinskit men nu ska extrakilona bort där med basta!!!


Har sittit på nätet nu en stund och kollat på metoder, det lutar mot GI eller LCHF-metoden? Någon som har testat några av dessa som kan ge mig tips? Eller någon mer som ska gå ner i vikt, behöver pepp om något för att lyckas!! Jag kommer skriva mer om vikt nu, ni kommer få följa min resa i glädje och i motgångar.


Nu jäklar ska jag komma i form igen och känna mig snygg igen och bort med allt som heter socker!




Tänk så jävla mycket socker vi äter idag, det är helt sjukt. Det är socker i det mesta och inte tala om allt godis,läsk och kakor som vi stoppar i oss! Men nu är det slut för min del, jag skabli av med mitt sötberoende. Bli en smal o fin tjej igen!


Heja heja!



Av Marie Nilsson - 19 november 2011 12:19

Åh gud vad jag längtar :) Om en vecka hämtar vi lilleman


Husse och matte längtar efter dig Bamse!


 

Av Marie Nilsson - 19 november 2011 12:13

Nu har älsklingen vaknat efter sitt nattpass så han sitter och kollar dokumentär och äter frulle. Jag blev lite shockad när han kom upp för när han har jobbat natt brukar han alltid sova till typ 14 men han kom upp redan 11.30 Mer tid att umgås på innan han ska iväg men jag känner mig inte kry, har lite ont i magen så blir nog hemma med en film ikväll också :) Det är mysigt de också faktiskt!


Har laddat ner lite Irene Huss filmerna så får nog se en av dom :) Får se om de är nått att ha!


Ha de bra, bloggar när jag har tid o lust sen :)

Kram

Presentation


Namnet är Marie, jag driver en av västkustens coolaste bloggar. Här skriver jag om mitt liv som stolt berner sennenägare och mer därtill. Ni får även ta del utav mina åsikter & känslor :) Enjoy!
Puss & Kram Marie

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5
6
7 8 9 10 11
12
13
14 15 16 17 18 19 20
21
22
23 24 25 26
27
28
29
30
<<< November 2011 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Läsvärt

Besöksstatistik

Bloggkeen

Mie - Detta är ingen saga, detta är min sanning!

Bloggräknare

bloglovin

Bloglovin

bloglovin

Vad är klockan?

Gilla bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards