Marie Nilsson  - Min egna dagbok på nätet

Alla inlägg den 7 november 2011

Av Marie Nilsson - 7 november 2011 21:10


Nu ikväll har vi varit i Helsingborg och valt valp. Det blev denna fina valp eftersom han valde oss :) Våran Bamse <3 Så söt och mysig liten vovve men han kommer bli stor och kraftig. Så fina vovvar :)


Om 3 veckor hämtar vi honom, jag längtar redan sjukt mycket!

Husse & matte längtar massa! Du är såå fin <3



 

 
Av Marie Nilsson - 7 november 2011 13:32

Var en sväng och övningskörde innan med mannen, Usch vad dimmit och tradigt väder, såg inte mycket :( Han tog ut mig på landsväg, läskigt men kul! Så nu har man testat det också! Jag längtar tills jag har mitt körkort i handen. Men jag ska kämpa tills jag har det.


Nu är tvätten i full gång, det behövs tvätta i denna lilla familjen kan jag lova. Har inte funnits tvättider och tvätten växte till ett berg men idag är de på väg bort. Sååå jäkla skönt! Jag gillar inte ha oreda omkring mig, det ser trevligare ut när man har fint omkring sig eller hur?


Undrar just vart min sambo har tagit vägen...han skulle "bara" vara borta 1 timma sa han, nu har det snart gått 2. Han skulle till sin mamma och fika. Jag fick stanna hemma eftersom någon måste fixa tvätten så det blir gjort. Den hoppar inte in i tvättmaskinen av sig själv även om man hade önskat det ibland ;)


Nu ska jag snart ner och byta tvätt!

Tjing!

Presentation


Namnet är Marie, jag driver en av västkustens coolaste bloggar. Här skriver jag om mitt liv som stolt berner sennenägare och mer därtill. Ni får även ta del utav mina åsikter & känslor :) Enjoy!
Puss & Kram Marie

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5
6
7 8 9 10 11
12
13
14 15 16 17 18 19 20
21
22
23 24 25 26
27
28
29
30
<<< November 2011 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Läsvärt

Besöksstatistik

Bloggkeen

Mie - Detta är ingen saga, detta är min sanning!

Bloggräknare

bloglovin

Bloglovin

bloglovin

Vad är klockan?

Gilla bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards