Marie Nilsson  - Min egna dagbok på nätet

Alla inlägg den 6 november 2011

Av Marie Nilsson - 6 november 2011 18:03

Har bara slöat hela dagen eftersom jag var på fest igår och man blir ju lite seg dagen efter, Men nu är jag hyffsat pigg och för en timma sedan ungefär fick jag värsta städrycket och börja damsuga hela lägenheten och plockade undan. Gick ner och boka tvätt-tid , måste tvätta berget av tvätt! Blir imorgon innan vi ska åka till Helsingborg och kolla till Bamse :)


Nu väntar jag på älsklingen ska komma hem från jobb så blir det lite söndagsmys med tacos till kvällsmat!

Jag älskar dig Daniel! <3



 

Av Marie Nilsson - 6 november 2011 17:52

Hallå!


Igårkväll var jag på Haloweenfest i en lokal strax utanför Eslöv. Det var riktigt trevligt! Mycket folk, bra musik och allmänt trevligt.


Tack för en trevlig kväll brudar!


 

Presentation


Namnet är Marie, jag driver en av västkustens coolaste bloggar. Här skriver jag om mitt liv som stolt berner sennenägare och mer därtill. Ni får även ta del utav mina åsikter & känslor :) Enjoy!
Puss & Kram Marie

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5
6
7 8 9 10 11
12
13
14 15 16 17 18 19 20
21
22
23 24 25 26
27
28
29
30
<<< November 2011 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Läsvärt

Besöksstatistik

Bloggkeen

Mie - Detta är ingen saga, detta är min sanning!

Bloggräknare

bloglovin

Bloglovin

bloglovin

Vad är klockan?

Gilla bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards