Marie Nilsson  - Min egna dagbok på nätet

Alla inlägg den 2 november 2011

Av Marie Nilsson - 2 november 2011 22:24

Jag har haft en riktig slappedag idag, då menar jag det. Har bara varit ute och gått en runda och sen  fixade jag ny mail för den andra blev hackad, jävla bajs alltså. Som sagt hojta till om du vill ha den ;)


I eftermiddags hade jag körlektion med Tobbebus, kallar han så för han är lika tokig som mej! Men samtidigt så avslappnad, sjukt skönt att inte ha någon stressad körlärare som jag har haft innan. Det kan inte jag för då blir jag stressad själv :( Inte bra, blir man stressad så går det inte bra!


Nu ikväll har jag suttit på grappa med Steffi, Malin och en till som jag inte kommer ihåg vad hon hette. Trevliga brudar! Nu känner jag igen mig själv igen, har börjat få nya vänner bara sådär. Jättekul. Jag pratar och visar vem jag är och de flesta tycker om mig också. Inte som förr, då folk snackade skit bakom ens rygg, anklagade en att vara sur fast man inte var det och de värsta att påstog att vara min vän. Så beter man inte sig om man är vänner.

Tur jag har nya och bättre vänner nu. Ni betyder så mycket för mig, skulle aldrig vilja byta ur er sötnosar!


   


Blev en supergod ceasarsallad på grappa som kvällsmat!

Tack tjejer för ikväll :)


Nu blir det snart sängen!

Kram

Av Marie Nilsson - 2 november 2011 13:39

Min mail har blivit hackad! Den har jag haft i flera år...


Så om du vill ha min msn så kontakta mig :)


 

Presentation


Namnet är Marie, jag driver en av västkustens coolaste bloggar. Här skriver jag om mitt liv som stolt berner sennenägare och mer därtill. Ni får även ta del utav mina åsikter & känslor :) Enjoy!
Puss & Kram Marie

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5
6
7 8 9 10 11
12
13
14 15 16 17 18 19 20
21
22
23 24 25 26
27
28
29
30
<<< November 2011 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Läsvärt

Besöksstatistik

Bloggkeen

Mie - Detta är ingen saga, detta är min sanning!

Bloggräknare

bloglovin

Bloglovin

bloglovin

Vad är klockan?

Gilla bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards