Marie Nilsson  - Min egna dagbok på nätet

Direktlänk till inlägg 24 december 2011

Julen är här!

Av Marie Nilsson - 24 december 2011 19:34


God jul önskar Marie och Bamse :)


Vi har myskväll medans pappa jobbar ;)

Ha en underbar julafton mina fina läsare.


Vi firade jul igår eftersom Daniel skulle jobba idag :) Vi var hos Daniels föräldrar och där var Daniels bror och hans sambo där och hans mormor & morfar. Det blev julmat och gröt, jättegott som alltid. Carina är en stjärna på laga mat!



Sen öppnade vi julklappar :) Jag fick en urskön morgonrock, ett pandora armband, våg, pengar, presentkort och böcker, kaffekokare, sodastreamer. Sen fick vi presentkort på morrhoppan (djuraffären) ihop av Daniels föräldrar :)


Det var en mysigkväll :)


Stor kram och god jul från oss! 


 



  


 
 
Ingen bild

Sally,Nisse,Monica.

25 december 2011 10:23

Hej Marie så fin och god Bamse är,Petra och alla vi hälsar till er,Sally är sjuk har varit på djursjukhuset tre gånger med henne och hon är inte bra än, har varit en tråkig tid vi får se om hon blir bra till den 2 jan,annars söver de ner henne.Vi önskar er ett gott nyttår ha det så bra.

Marie Nilsson

25 december 2011 20:15

Tack så mycket :) Vi får komma upp och hälsa på någongång framöver så ni får träffa yrvädret. Det var inte kul att höra med Sally, verkligen jättetråkigt!! Krama henne från oss. Gott nytt år på er och ha de så bra ni kan, vi tänker på er!

 
Minna

Minna

25 december 2011 17:44

God jul till er och vad stilig lilla Bamse är =)

http://imponerande.bloggplatsen.se

Marie Nilsson

25 december 2011 20:16

Tack Minna och desamma! Visst är han snygg :)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Marie Nilsson - 28 mars 2012 16:28

Fortsätt att följa mig på http://marieduvet.blogg.se :)   Nu säger vi bye till bloggplatsen! Hoppas ni kära läsare följer med till nya bloggen :)   Kram ...

Av Marie Nilsson - 27 mars 2012 18:24

Har planer på att byta blogg till blogg.se, ska bara komma på ett bra namn! Kom gärna med förslag ;)   Kram ...

Av Marie Nilsson - 24 mars 2012 21:58

Nu är jag riktigt förbannad måste jag säga! Som ni vet så är jag en stolt berner sennenägare till min älskade hund Bamse :) Världens finaste och goaste hund som aldrig skulle skada någon medvetet! Jag minns det som igår när jag och mitt ex Daniel häm...

Av Marie Nilsson - 24 mars 2012 18:31

    Jag har haft en riktigt bra eftermiddag :) Har ni också haft det? Jag har suttit framför mamma och pappas brasa och värmt mig och bara njutit. Är sånt äckligt kallt väder, blää! Kollat lite på tv och läst lite :) Riktig avkoppling, hur gött ...

Av Marie Nilsson - 23 mars 2012 23:00

Heej bloggisar!   Ikväll har jag varit på 3 rättersmiddag (halv 8 hos mig- middag) hos mina älskade kusiner och min kusins tjej Lisa var också där. Blev lite vin och god mat.   Förätt : Musslor med vitlök och gräddsås   Huvudrätt : Pasta ...

Presentation


Namnet är Marie, jag driver en av västkustens coolaste bloggar. Här skriver jag om mitt liv som stolt berner sennenägare och mer därtill. Ni får även ta del utav mina åsikter & känslor :) Enjoy!
Puss & Kram Marie

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5 6 7 8 9 10 11
12
13
14 15 16
17
18
19 20 21 22 23 24
25
26
27 28
29
30 31
<<< December 2011 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Läsvärt

Besöksstatistik

Bloggkeen

Mie - Detta är ingen saga, detta är min sanning!

Bloggräknare

bloglovin

Bloglovin

bloglovin

Vad är klockan?

Gilla bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards