Marie Nilsson  - Min egna dagbok på nätet

Alla inlägg den 22 december 2011

Av Marie Nilsson - 22 december 2011 21:56

Mycket tårar och känslor har varit idag, men det kommer bli bra i slutändan, det vet jag! :) Men de får ta den tid som det behöver, som sagt tiden läker alla sår...


Tur man har folk som bryr sig om mig, ni är underbara!


 


Finns ett ljus i mörkret och det är du, jag älskar dig!


 



  



Av Marie Nilsson - 22 december 2011 11:28

Känner mig inte bättre idag , halsen ömmar och hostig o snuvig. Åh, jag vill inte vara sjuk till jul :( Har ingen matlust alls heller :( Mat är inte gott eftersom de är jobbigt att svälja :( Blir så när man har ont i halsen. De är det värsta som finns att ha ont i halsen, man känner sig mycket sjukare då eller hur?


 


Ungfär såhär känner jag mig, hade gett vad som helst för att krypa ner i ett varmt och skönt badkar just nu. De är så skönt när man är sjuk! Men får väl ta mig en varm dusch istället. Det är skönt men kallt när man kommer ut, haha. Blir extra kallt när man är dålig.


Funderar på att lägga mig i sängen med datorn och kolla någon film eftersom älsklingen spelar på tven, tur man har en laptop som man kan flytta runt, väldigt bekvämt :)  Ska nog ladda ner lite julfilmer, några förslag?


Bloggar senare!  


 


  

Presentation


Namnet är Marie, jag driver en av västkustens coolaste bloggar. Här skriver jag om mitt liv som stolt berner sennenägare och mer därtill. Ni får även ta del utav mina åsikter & känslor :) Enjoy!
Puss & Kram Marie

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5 6 7 8 9 10 11
12
13
14 15 16
17
18
19 20 21 22 23 24
25
26
27 28
29
30 31
<<< December 2011 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Läsvärt

Besöksstatistik

Bloggkeen

Mie - Detta är ingen saga, detta är min sanning!

Bloggräknare

bloglovin

Bloglovin

bloglovin

Vad är klockan?

Gilla bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards