Marie Nilsson  - Min egna dagbok på nätet

Alla inlägg den 3 december 2011

Av Marie Nilsson - 3 december 2011 10:07

Vi tog oss en sovmorgon, jag och min lilla familj. Daniel var ute vid 6.30 så Bamse fick kissa :) Sen somnade vi om alla tre, så skönt att sova länge men det var ett tag sedan för oss nu. Så är det att ha en liten valp, som en liten bebis fast valpar har ett större psyke än ett barn :) Han är så duktig våran lilla prins! Nu har vi vart ute och sen åt vi frukost så nu sover lilleman igen ;)


Snart ska jag hoppa in i duschen och fixa mig. Vill ha god tid på mig och slippa stressa ;) Bara tradigt att alla lampor utom en i hallen hade gått sönder och vi hade ingen sån lampa hemma med specialfot :( Så det är nästan helt mörkt i hallen, hoppas jag ser annars får jag sminka mig på toa, men där är inte mkt till ljus där heller. Jag hoppas det går bra iallafall...


Vid 14.49 går mitt tåg till Lund och sen byter jag tåg där mot Laholm! Ska bli så mysigt att komma till kusin Ida på lite tjejmys med henne och lillasyster :) Dom är helt underbara personer båda två och jag saknar dom sjukt mycket! Älskar er <3 Vi ses ikväll töser!


Nu ska jag fixa mina naglar  till ikväll och packa min väska!

Vi hörs imorgon när jag kommer hem igen :)


Kram

Presentation


Namnet är Marie, jag driver en av västkustens coolaste bloggar. Här skriver jag om mitt liv som stolt berner sennenägare och mer därtill. Ni får även ta del utav mina åsikter & känslor :) Enjoy!
Puss & Kram Marie

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5 6 7 8 9 10 11
12
13
14 15 16
17
18
19 20 21 22 23 24
25
26
27 28
29
30 31
<<< December 2011 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Läsvärt

Besöksstatistik

Bloggkeen

Mie - Detta är ingen saga, detta är min sanning!

Bloggräknare

bloglovin

Bloglovin

bloglovin

Vad är klockan?

Gilla bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards