Marie Nilsson  - Min egna dagbok på nätet

Alla inlägg den 6 december 2011

Av Marie Nilsson - 6 december 2011 11:27


Han lyckades få mig på bra humör fast jag var irriterad!

Åh, vad jag älskar dig Bamse

 

 


Av Marie Nilsson - 6 december 2011 10:57

Ibland blir man trött på människor som lägger sig i saker det inte borde. Som hur det ser ut hemma hos en dvs med städning och sånt. Jag tycker var och en borde få sköta sitt utan att någon annan behöver lägga näsan i blöt. Jag städar minst 2 ggr i veckan, men det har varit lite slappt förra veckan eftersom vi har Bamse, han är ju lite rädd för damsugaren så jag kan inte damsuga när inte daniel är hemma :( Dessutom är att ta hand om en valp ett heltidsarbete vilket inte många förstår. Det är mycket man ska hålla koll på och gå ut med honom, ge han mat, leka och säga till honom när han gör nått dumt. Det är ingen dans på rosor att ha en valp som många tror.. Det tar både tid och kraft men samtidigt är det ju så roligt! För vi har världens bästa Bamse


Blir också trött på folk som inte tror jag söker jobb, söker jobb som en tok när lilleman sover. Det är som man ska kasta upp en lista framför ögonen så denna jävla människa ska förstå. Så sa jag att dom ringde från personlig assistent i lund och ville veta mer om mig, då frågade han direkt : " Är det bra? "  Hur ska man veta det när man inte ens har fått jobbet, man måste ju söka det som kommer upp för det är så dåligt med jobb just nu. Men han verkar inte fatta att det är sån arbetslöshet just nu.. Han kan ju börja öppna ögonen så kanske han fattar vad jag menar. Om han fortsätter så kommer jag sätta han på plats, orkar inte höra hans jävla förbannade tjat! Han är inte nån av mina föräldrar... Det bubblar inom mig så jag håller på att koka över så var tvungen att skriva av mig lite...




LÄGG DIG INTE I MITT LIV, SKÖT DITT EGET ISTÄLLET!!



 

Presentation


Namnet är Marie, jag driver en av västkustens coolaste bloggar. Här skriver jag om mitt liv som stolt berner sennenägare och mer därtill. Ni får även ta del utav mina åsikter & känslor :) Enjoy!
Puss & Kram Marie

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5 6 7 8 9 10 11
12
13
14 15 16
17
18
19 20 21 22 23 24
25
26
27 28
29
30 31
<<< December 2011 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Läsvärt

Besöksstatistik

Bloggkeen

Mie - Detta är ingen saga, detta är min sanning!

Bloggräknare

bloglovin

Bloglovin

bloglovin

Vad är klockan?

Gilla bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards