Marie Nilsson  - Min egna dagbok på nätet

Alla inlägg den 11 december 2011

Av Marie Nilsson - 11 december 2011 17:44

Shit vilket godissug jag fick nyss!! Riktigt jävla jobbigt eftersom jag inte får äta godis eftersom jag går på lchf-metoden. Jag är sjukt jävla sugen. Har inte varit de sen jag började dvs 3 veckor, men jag antar att någongång är den första, det måste ju komma återfall annars är de ju konstigt.. Men jag kämpar med att stå emot iallafall! Jag är stolt över mig själv att jag inte vandra iväg till affären och kööpte godis trots godissuget!

Heja mig!



NEJ TILL SÖTSAKER!


Men jag tänker nog baka lchf-chokladbollar ikväll, det är kockos istället för socker! Bra skit om man vill ha något framför tven om man äter lchf.



De bästa är att dom smakar likadant som vanliga chokladbollar men är mycket nyttigare!


Nu ska jag laga mat till min man som kommer hem om en halvtimma!

Kram på er :)  


 

   


Av Marie Nilsson - 11 december 2011 17:02


Idag har vi haft en slappesöndag utan måsten! Vi har njutit och myst hela dagen :)


 


Presentation


Namnet är Marie, jag driver en av västkustens coolaste bloggar. Här skriver jag om mitt liv som stolt berner sennenägare och mer därtill. Ni får även ta del utav mina åsikter & känslor :) Enjoy!
Puss & Kram Marie

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5 6 7 8 9 10 11
12
13
14 15 16
17
18
19 20 21 22 23 24
25
26
27 28
29
30 31
<<< December 2011 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Läsvärt

Besöksstatistik

Bloggkeen

Mie - Detta är ingen saga, detta är min sanning!

Bloggräknare

bloglovin

Bloglovin

bloglovin

Vad är klockan?

Gilla bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards