Marie Nilsson  - Min egna dagbok på nätet

Alla inlägg den 21 december 2011

Av Marie Nilsson - 21 december 2011 19:50

Idag har jag inte gjort mycket kan jag meddela, bara vilat och druckit massa te med honung i. Har grymt ont i halsen och förkyld o lite hostig. Härligt, lagom till jul, ingen hit alls :( Jag måste vara frisk, jag måste! Jag får knarka värktabletter och zyx men dom hade inte de på willys så får inskaffa det imorgon :) Har massa andra ärenden imorgon med som jag inte orkade med idag, har varit alldeles för kass! Man orkar inte mycket när man känner sig sjuk, har vart varm och frusit om varann, tror jag har haft lite feber...Hoppas jag är bättre imorgon och att min röst är bättre eftersom jag måste ringa vissa samtal...


 


  


Presentation


Namnet är Marie, jag driver en av västkustens coolaste bloggar. Här skriver jag om mitt liv som stolt berner sennenägare och mer därtill. Ni får även ta del utav mina åsikter & känslor :) Enjoy!
Puss & Kram Marie

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5 6 7 8 9 10 11
12
13
14 15 16
17
18
19 20 21 22 23 24
25
26
27 28
29
30 31
<<< December 2011 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Läsvärt

Besöksstatistik

Bloggkeen

Mie - Detta är ingen saga, detta är min sanning!

Bloggräknare

bloglovin

Bloglovin

bloglovin

Vad är klockan?

Gilla bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards