Marie Nilsson  - Min egna dagbok på nätet

Alla inlägg den 18 mars 2012

Av Marie Nilsson - 18 mars 2012 20:57

Det har varit en tråkig eftermiddag och kväll med tråkigt väder :( Usch vad jag hatar det. Har vilat lite och sen spelat lite alfapet med mamma! Kan ju inte göra så mycket :( Allmänt trist dag! Kan inte bli mer än bättre i morgon!


Nu ska jag kolla på tv innan jag lägger mig :)

Sov gott sötisar!


 



Av Marie Nilsson - 18 mars 2012 13:52

 


Sitter här och tittar ut genom fönsret, inte mycket man ser...bara en tjock dimma! Så tråkigt :( Jag undrar var det fina vårvädret tog vägen? Det var ju jättefint förra veckan, jag och bamse satt ute på altanen och solade och myste. Det vädret vill jag ha tillbaka! Ge mig vååår :)



Såhär mysigt hade vi det i början av veckan :) Hur gött som helst!



   


Av Marie Nilsson - 18 mars 2012 13:31

 


Nu är min faster och hennes man på väg till Kina. Dom har gått kvällskurs i kinesiska och nu tog dom en resa dit. Jag tycker Kina verkar vara ett spännande land! Vad tycker du? Finns massa att se och människorna verkar vara spännande också! Tror jag ska åka till ett spännande land när jag får ekonomi till det :)


 


Kina slott


 


Kinesiska muren


 


Kinesiska muren


Jag hoppas dom får en fantastisk resa :)



 


Av Marie Nilsson - 18 mars 2012 12:46

Jag gick upp vid halv 11 tiden idag :) Var uppe  rätt länge igår för jag såg filmen på 4an (bröllopsfotografen). Jag hade inte sett den innan men har velat se den så det passade bra. Jag tyckte den var lite smårolig och den var verkligen värd att se :) Sen älskar jag ju värmlänningdialekten! Det påminner mig om när jag gick på helsjön och min kompis Jannike alltid gick runt och pratade värmlänska. Helt underbart! Jag skrattade så jag hade svårt att andas, vi hade så kul tillsammans. Vi hittade alltid på knasigheter! :D Saknar den bruden :(


Jag har myst massa med Bamse, han är en riktig gosvovve :) Trots jag har ont i knät så myser vi ändå :) Man får hitta på nya sätt helt enkelt. Jag älskar honom otroligt mycket!





 


Älskar dig underbara vovve !



   

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Namnet är Marie, jag driver en av västkustens coolaste bloggar. Här skriver jag om mitt liv som stolt berner sennenägare och mer därtill. Ni får även ta del utav mina åsikter & känslor :) Enjoy!
Puss & Kram Marie

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Mars 2012
>>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Läsvärt

Besöksstatistik

Bloggkeen

Mie - Detta är ingen saga, detta är min sanning!

Bloggräknare

bloglovin

Bloglovin

bloglovin

Vad är klockan?

Gilla bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards