Marie Nilsson  - Min egna dagbok på nätet

Alla inlägg den 9 mars 2012

Av Marie Nilsson - 9 mars 2012 12:47

Nu har jag inte bloggat på ett tag för jag inte orkat! Ska berätta varför...


I söndags så skulle jag gå med bamse till mamma och pappa för att äta söndagsmiddag när jag kommit över järnvägen på södra näs så viker sig benet på mig , kunde inte röra mig! Tur var det en kille som stannade och ringde ambulans och sen kom en kvinna och höll mig i handen till mamma och pappa kom. Pappa fick ta Bamse och mamma fick föja med mig till akuten. Det hade hoppat ur led igen :( Men de har gjort massa undersökningar och snack om operation men de blir nog inte förän om ett år när de är läkt och inte så svullet. Igår fick jag min otros (skena) så jag kan stödja mig mer och känna mig mer säker. Har haft riktigt ont måste jag säga, äter morfintabletter och så men idag käns det faktiskt bättre :) Börjar vända, kan stå på benet nu! Skönt :)


Kommer bo hos Mamma och Pappa i 6 veckor framåt tills det är läkt så får jag hjälp med Bamse och Bamse är mår jättebra, han blev nog lite orolig bara när det hände men han satt så fint bredvid mig hela tiden tills mamma och pappa kom så han fick hoppa in i bilen.


Tack familjen för allt stöd ni ger mig nu, jag älskar er!


 



 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Namnet är Marie, jag driver en av västkustens coolaste bloggar. Här skriver jag om mitt liv som stolt berner sennenägare och mer därtill. Ni får även ta del utav mina åsikter & känslor :) Enjoy!
Puss & Kram Marie

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Mars 2012
>>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Läsvärt

Besöksstatistik

Bloggkeen

Mie - Detta är ingen saga, detta är min sanning!

Bloggräknare

bloglovin

Bloglovin

bloglovin

Vad är klockan?

Gilla bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards