Marie Nilsson  - Min egna dagbok på nätet

Alla inlägg den 3 mars 2012

Av Marie Nilsson - 3 mars 2012 19:12

Nu har jag inte skrivit på ett par dagar. Fullt upp som vanligt men nu är äntligen våren här på riktigt :) Imorse så hörde jag fåglarna sjöng på morgon, riktigt vårtecken! Bamse verkar älska våren också för han vill aldrig gå in efter promenaderna! Igår la han sig i solen på rygg ;) Men jag hade såklart glömt kameran hemma, typiskt mig annars hade ni fått se!


Igår var jag på djuraffären och köpte ny mat och nytt halsband till Bamse. Så snygg han blev i det nya halsbandet! Vilken skillnad de blev på honom att ha halvstryphalsband. Nu går han fint bredvid mig min älskade vovve!  


Vi har gått mysiga promenader idag och i förmiddags var mamma och pappa och fikade!


Nu ikväll har jag kollat film och tagit de lugnt, nu är det snart dags att gå ut igen! :)


Ha det fint!


  


Bebis- Bamse! :)



 


Såhär stor är Bamse nu! :)



 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Namnet är Marie, jag driver en av västkustens coolaste bloggar. Här skriver jag om mitt liv som stolt berner sennenägare och mer därtill. Ni får även ta del utav mina åsikter & känslor :) Enjoy!
Puss & Kram Marie

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Mars 2012
>>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Läsvärt

Besöksstatistik

Bloggkeen

Mie - Detta är ingen saga, detta är min sanning!

Bloggräknare

bloglovin

Bloglovin

bloglovin

Vad är klockan?

Gilla bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards