Marie Nilsson  - Min egna dagbok på nätet

Alla inlägg den 13 mars 2012

Av Marie Nilsson - 13 mars 2012 13:35

Dumpad, att bli "dumpad" den känslan känner nog alla igen. Man vill bara skrika för det känns som någon skär en kniv genom hjärtat, denna smärta som känns som den aldrig kommer ta slut. Kudden blir blt varje natt och saknaden kommer smyggande på kvällen och man tror aldrig att man kommer bli lycklig igen. Men det är okej att gråta och vara ledsen ett tag- att sörja lite och tycka synd om sig själv. Äta godis/choklad, glass, chips, kakor och kolla på tjejfilmer och böla. Det får mig att må bättre när jag blir dumpad. Man måste få känna att man får göra vad man vill och känna att man får vara ledsen , att det är okej.


Men det är inte alltid lätt att hålla kontakten med ett ex som har sårat en så mycket och man har kanske fortfarande mycket känslor för :( Jag brukar försöka hålla kontakten till en början men sen brukar det ofta bara rinna ut i sanden. Jag har väl kontakt med ett av mina ex. Men det beror lite på varför det tog slut och hur relationen var innan det tog slut.


Mitt senaste ex ville jag ha kontakt med efter vi sepererade eftersom vi skaffade hund men även om Bamse är min nu så vill jag att mitt ex ska veta hur det går för honom och sådär. Men nu verkar han inte vilja ha kontakt med oss. Det är hans förlust, inte våran! Vi mår bra och har det bra i Varberg! Men jag trodde faktiskt att han skulle hålla kontakten med oss, för Bamses skull iallfall men vad fel man kan ha. Jag hoppas iallafall han har det bra även om vi inte hörs av eller pratar mer.


 


Det har nu gått några månader och jag har hittat mig själv igen. Känner mig som en ny människa och nu är jag redo att möta kärleken igen när man hittar någon som man gillar. Som sagt, den som lever får se! ;)


Är ledsen att jag bara har tråkiga bilder nu det är för att min sladd till kameran ligger i min lägenhet och jag bor ju hos mamma och pappa i 5 veckor till eftersom jag är skadad.


Återkommer senare!

See you later....


 


Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Namnet är Marie, jag driver en av västkustens coolaste bloggar. Här skriver jag om mitt liv som stolt berner sennenägare och mer därtill. Ni får även ta del utav mina åsikter & känslor :) Enjoy!
Puss & Kram Marie

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Mars 2012
>>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Läsvärt

Besöksstatistik

Bloggkeen

Mie - Detta är ingen saga, detta är min sanning!

Bloggräknare

bloglovin

Bloglovin

bloglovin

Vad är klockan?

Gilla bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards