Marie Nilsson  - Min egna dagbok på nätet

Alla inlägg den 29 juli 2011

Av Marie Nilsson - 29 juli 2011 20:32


Ikväll har inte vädret varit bättre så man blir lite uttråkad så har mest kollat på serien " c/o Segemyhr", läst lite i min bok, en riktig rolig bok som heter "Hundraåringen som klev ut genom fönstret och försvann" . Man får många goa skratt!


Jag och älsklingen åt kycklingwok innan han cyklade upp till Danne :) Han skulle dit och dricka lite vin och snacka lite. Hoppas han inte blir allt för sen eftersom jag ska upp tidigt för jag har jobbehelg denna helgen, jippie eller inte... Missar mycket denna helgen, typiskt! Men inget att göra åt får ta igen de en annan helg.


Nu ska jag återgå till c/o Segemyr. Ha en bra kväll kära läsare och ta hand om er :)

Kram

Av Marie Nilsson - 29 juli 2011 13:55

Tjoo alla glada :)


Inatt har jag sovit som en stock, var utvilad när jag vaknade, jätteskönt! Sen åt jag frukost och sen begav jag mig ner mot den "stora staden" Eslöv för lite shopping. Var meningen att bara köpa en kajalpenna och deorant men kom hem med både en ny långklänning, bh och två par trekvartsbyxor, allt på rea så de var inte så farligt ändå. Sen var det meningen att jag skulle till apoteket men vände ganska fort för de var 20 nummer före mig och bara en kassa öppen, helt otroligt så jag får ta det efter jobbet imorgon om jag hinner eller på måndag.


Nu ligger älsklingen och vilar med ögonbindel för ögonen, riktigt söt är han :) Han har ju varit uppe tidigt idag och fiskat men de blev ingen fångst tyvörr för först krånglade bilen och massa annat klydd. Så nu har han varit iväg och köpt nya tändstift till bilen, skulle haft nytt luftfilter också men de var slut så han köpte det viktigaste så hans morfar skulle hjälpa honom att byta det imorgon.


Vi skulle varit på middag i Tollarp hos Daniels jobbarkompis ikväll men hans sambo hade blivit sjuk så vi får skjuta på det till nästa helg men de är skönt för då är jag ledig också :) Då har vi inga tider att passa för att åka hem i tid för att jag ska upp tidigt dagen efter.


Nu ska jag lägga mig och läsa lite. Skriver mer senare :)

Kram 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Namnet är Marie, jag driver en av västkustens coolaste bloggar. Här skriver jag om mitt liv som stolt berner sennenägare och mer därtill. Ni får även ta del utav mina åsikter & känslor :) Enjoy!
Puss & Kram Marie

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20 21
22
23
24
25 26 27 28 29 30
31
<<<
Juli 2011 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Läsvärt

Besöksstatistik

Bloggkeen

Mie - Detta är ingen saga, detta är min sanning!

Bloggräknare

bloglovin

Bloglovin

bloglovin

Vad är klockan?

Gilla bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards