Marie Nilsson  - Min egna dagbok på nätet

Alla inlägg den 28 juli 2011

Av Marie Nilsson - 28 juli 2011 21:45

Godkväll allihop :)


Hoppas att eran dag har varit bra? Jag har stressat på jobbet idag, de blie lite ont om tid för jag skulle på promenad med en och hon skulle både till banken och apoteket och här i Eslöv jobbar världens slöaste människor så det tar hundra år eftersom de bara har en kassa öppen vanligtvis. Jag förstår inte riktigt hur de jobbar på det stället :) Sen cyklade jag snabbt till coop för att köpa en baguette att äta, tillbaka till lokalen och fick i prencip kasta mig i den för sen var det dags för nästa besök. Hade promenad med en man men han ville inte gå ut eftersom de regnade och de förstog jag och hade inte behövt stressat i onödan. Sen kom jag inte ner i varv, hade dusch och städ sen men de gick bra och slutade när jag skulle ändå som tur var :)


När jag kom hem tog jag en vilopaus för varva ner och sen kom älsklingen hem vid 3 tiden och väckte mig :) Han hade varit hos Danne och kollat film, de hade haft en trevlig dag så jag är glad för hans skull. Sen beställde vi pizza men jag var inte så hungrig, åt bara en halv så jag kan ha den som lunch imorgon :) Nu ikväll har jag varit med svärmor och tränat på friskis och svettis. Har äntligen fått tummen ur, har haft ett litet uppebehåll i en månad så trodde de skulle vara sjukt tungt idag men de gick bra men känner att träningsvärken börjar komma nu men de är det värt. Alltid skönt att få tränat :) Nu behöver jag inte ha dåligt samvete längre att jag inte har gjort det, men ska försöka hålla det nu att träna minst 2 ggr i veckan som jag gjorde innan. Men nu har det alltid kommit nått i vägen eftersom Daniel har semester nu så vill han ju hitta på saker :)


Imorgon är jag ledig, sååå skönt så jag ska ta sovmorgon för Daniel och Danne ska upp och fiska tidigt :) Min tur att ha sovmorgon och ligga och dra mig när han går upp!


Sov gott alla söta läsare!

Kram

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Namnet är Marie, jag driver en av västkustens coolaste bloggar. Här skriver jag om mitt liv som stolt berner sennenägare och mer därtill. Ni får även ta del utav mina åsikter & känslor :) Enjoy!
Puss & Kram Marie

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20 21
22
23
24
25 26 27 28 29 30
31
<<<
Juli 2011 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Läsvärt

Besöksstatistik

Bloggkeen

Mie - Detta är ingen saga, detta är min sanning!

Bloggräknare

bloglovin

Bloglovin

bloglovin

Vad är klockan?

Gilla bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards