Marie Nilsson  - Min egna dagbok på nätet

Alla inlägg den 20 juli 2011

Av Marie Nilsson - 20 juli 2011 22:06

Idag sov vi ganska länge, skönt tycker jag. Alltid skönt med sovmorgon tycker jag! Sen fixade jag mig och åt frukost och sen åkte vi in till Lund och till köpcentret som heter Nova. Ett väldigt trevligt ställe tycker jag. Vi gick först in på Mediamarket för vi behövde en ny damsugare, våran gamla gick sönder förra veckan. Men shit vad damsugare är dyra men vi köpte en som våran ekonomi klarade av. Grymt tråkiga utgifter men vad ska man göra när man måste ha det. Nödvändigt ont som man säger.  Efter det åkte vi en sväng till " svärföräldrarna" och fikade. Sen åkte iv hem, dagen har gått så lååångsamt för jag inte har haft något att göra. Har bara läst lite och va ute och gick i över en timma för jag blev så rastlös och tänkte lite för mycket dumma tankar om min dator. Om jag inte skulle få tillbaka den :(


Det är nämligen så att jag lämnade in min dator förförra veckan för först betedde den sig konstigt och skrev bokstäver fast jag inte gjorde nått och gick ut på internet fast jag inte rörde nått. Så jag stängde av den och sen fick jag aldrig igång den igen, den bara pep, skitstressande ljud :( Daniel tror att den inte tålde värmen. Vi får se vad som händer annars får jag köpa mig en ny.


Nu är det sängen som gäller, jobb imorgon :)


Natti på er

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Namnet är Marie, jag driver en av västkustens coolaste bloggar. Här skriver jag om mitt liv som stolt berner sennenägare och mer därtill. Ni får även ta del utav mina åsikter & känslor :) Enjoy!
Puss & Kram Marie

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20 21
22
23
24
25 26 27 28 29 30
31
<<<
Juli 2011 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Läsvärt

Besöksstatistik

Bloggkeen

Mie - Detta är ingen saga, detta är min sanning!

Bloggräknare

bloglovin

Bloglovin

bloglovin

Vad är klockan?

Gilla bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards