Marie Nilsson  - Min egna dagbok på nätet

Alla inlägg den 26 januari 2012

Av Marie Nilsson - 26 januari 2012 19:46

Jag ville bara meddela att jag lever ;) Har inte haft internet innan nu efter jag flyttat , försökte fixa det igår men funkade inte. Jävligt jobbigt. Är hemma hos mamma & pappa och har ätit och ska hämta Bamse för han har vart här när jag har varti skåne idag för att hämta min betskena och de sista hos Daniel så det blev en snabb fika hos honom. Våran gamla lägenhet var kaos! Han flyttar imorgon så det var flyttkartonger i hela lägenheten! Men jag är glad att han är min vän trots allt som har hänt :)


 

Presentation


Namnet är Marie, jag driver en av västkustens coolaste bloggar. Här skriver jag om mitt liv som stolt berner sennenägare och mer därtill. Ni får även ta del utav mina åsikter & känslor :) Enjoy!
Puss & Kram Marie

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5 6 7
8
9 10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Läsvärt

Besöksstatistik

Bloggkeen

Mie - Detta är ingen saga, detta är min sanning!

Bloggräknare

bloglovin

Bloglovin

bloglovin

Vad är klockan?

Gilla bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards