Marie Nilsson  - Min egna dagbok på nätet

Alla inlägg den 10 januari 2012

Av Marie Nilsson - 10 januari 2012 21:53

Nu ska jag snart ut med yrvädret :) Han är så fin i sin reflexväst tycker jag! Han är helt underbar, vi har bara myst hela eftermiddagen & kvällen. Hur mysigt som helst :)


 


Sist vi var ute var han ett yrväder, vi träffade en annan hanhund, de var en amstaff tror jag, såg ut som en sån. Han var 2,5 år betydligt större än Bamse men jag gillar inte de hundarna. Är både fula och opolitliga och helt galna. Min kusin har en och han är helt crazy, fattat inte att man skaffar en sån hund när man har en liten bebis också att ta han om. De verkar inte ha den tiden som krävs för den hunden eftersom hunden får nog inte så mycket motion som den behöver...


Bamse får den motion han behöver förhållande till sin ålder.. Han är bara 3 månader så han behöver inte jättemycket motion än men vi ökar det lite för varje månad. Så kommer det gå bra och så får han rätt motion :) Han är faktiskt riktigt duktig att gå i koppel nu förutom när han är trött och kinkig då drar han lite mycket och när han är extremt nödig som på morgonen!


 


Nu är det dags för en kvällsrunda!


Tjip o hej!


 

Av Marie Nilsson - 10 januari 2012 13:04

Jag är lite orolig för min lilla Bamse, han har blivit lite mesig med maten :( Han har alltid varit glad i mat och tyckt att vi har gett han för lite men för några dagar sedan kunde jag inte lämna rummet. Nu äter han inte om vi inte håller i skålen. Vet någon vad det beror på?


 


Hade blivit jätteglad för tips och råd :) Nu när han äter måste jag sitta på golvet och hålla i skålen när han ska äta. Han som har varit så duktig och ätit själv innan. Är de någon form av trots? Ont i tänder?


Är orolig för min lilla älskling :(


Nu är det iallafall min tur och äta!



 





  

Presentation


Namnet är Marie, jag driver en av västkustens coolaste bloggar. Här skriver jag om mitt liv som stolt berner sennenägare och mer därtill. Ni får även ta del utav mina åsikter & känslor :) Enjoy!
Puss & Kram Marie

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5 6 7
8
9 10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Läsvärt

Besöksstatistik

Bloggkeen

Mie - Detta är ingen saga, detta är min sanning!

Bloggräknare

bloglovin

Bloglovin

bloglovin

Vad är klockan?

Gilla bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards