Marie Nilsson  - Min egna dagbok på nätet

Alla inlägg den 5 januari 2012

Av Marie Nilsson - 5 januari 2012 23:04

 


Det är bara att kommentera detta inlägg, att du är med så väljer jag ut en av bloggarna och sen lägger jag in din blogglänk bland mina länkar, bara jag får vara med på din också, det är enda kravet jag har och skriver ett inlägg om det :) Hoppas du vill vara med ;)


  

Av Marie Nilsson - 5 januari 2012 11:43

Jag pratade nyss med mamsen och hon berättade att Farmor har fått lunginflammation, jävligt tråkigt måste jag säga och det är riktigt synd om henne. Hon har varit svag hela hösten och vintern för hon fick bältros i höstas och inte blivit bra så pigg som hon var innan :( Dom fråga henne om hon ville åka in till sjukhuset men de ville hon inte men deras egna läkare har kollat på henne (hon bor i en servicelägenhet så de har både läkare och sjuksystrar på plats) men han / hon sa att de finns inte så mycket att göra pga av hennes ålder ( 98 år) . Så vi har förberett oss på det värsta, lilla söta Farmor! Vi bara väntar på att somna in om hennes kropp inte är starkare än vad läkarna tror. Men hon har varit svag länge så det finns inte mycket hopp tyvärr :(


Jag älskar dig Farmor!


 


Jag tror dock att det hade varit skönast för henne att få somna in. Hon har ju ont och lider och jag hoppas inte hon får lida allt för länge, de är ju en plåga. Jag hoppas de går fort för henne. Du kommer alltid vara min ängel :)

 

Av Marie Nilsson - 5 januari 2012 09:40

Bamse har varit duktig och gett mig sovmorgon ända till kl 9.00, väldigt skönt måste jag säga! :) Han måste varit helt slut efter gårdagens lek med Ponti ;) Men det är bara nyttigt och dom verkade ha jättekul! Jag och Linnéa hade också kul :) Kul att hitta någon som har samma smak när de gäller hundras, alltså berner sennen. Dom är fina och coola vovvar!


Nu sitter vi och myser i soffan, Daniel kollar på startrek och Bamse ligger i hans knä och myser. Jag sitter här och kollar runt. Ska bjuda upp damsugaren på en dans lite senare, de behövs damsugas lite och få bort lite damm! Alltid skönt efteråt om inte annat :)


Ha en bra förmiddag så bloggar jag senare :)


 

Presentation


Namnet är Marie, jag driver en av västkustens coolaste bloggar. Här skriver jag om mitt liv som stolt berner sennenägare och mer därtill. Ni får även ta del utav mina åsikter & känslor :) Enjoy!
Puss & Kram Marie

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5 6 7
8
9 10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Läsvärt

Besöksstatistik

Bloggkeen

Mie - Detta är ingen saga, detta är min sanning!

Bloggräknare

bloglovin

Bloglovin

bloglovin

Vad är klockan?

Gilla bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards