Marie Nilsson  - Min egna dagbok på nätet

Alla inlägg den 15 januari 2012

Av Marie Nilsson - 15 januari 2012 23:15

Helgen har vart riktigt bra och soft måste jag säga. I fredags var jag på inflyttningsfest hos Sofia i hennes nya lägenhet på sallerup.Var en jättefin lägenhet måste jag säga! Vi blev en del folk :) Jättekul. Var ett tag sedan jag drack så det var kul, första gången som singel iallafall, kändes jättekonstigt måste jag säga att inte ha med Daniel :( Men jag hade iallfall superkul, fick skjuts med några killar hem så jag slapp gå. Det var svinkallt :(


Här kommer två bilder sen festen :


 


Shemsy & Chrille



 


Jag & Fia <3


När jag kom hem så låg Daniel och spydde på toa och han o Danne som bara skulle ha filmkväll, bullshit. Han hade druckis 3 irish cofee på tom mage. Inte konstigt att han mådde dåligt. Jag kunde inte sova för jag var för pigg så vi kolla film till 6 på morgonen så var rätt slut i huvudet igår. Jag tog de bara lugnt, såg film själv på kvällen för Daniel skulle till Danne en stund och sen skulle han träffa sin bror och dricka lite. Han var hemma vid 2.



 


Idag har jag träffat denna söta bruden :) Vi har ätit puzza och kollat på världens knepigaste film. Den var inte bra :( Vad ni gör, se inte apflickorna! Tur man hade bra sällskap iallafall så vi skrattade åt den istället, haha.


Nu ska jag gå och nana tror jag!

Godnatt söta läsare, skriver imorgon :)



 





Presentation


Namnet är Marie, jag driver en av västkustens coolaste bloggar. Här skriver jag om mitt liv som stolt berner sennenägare och mer därtill. Ni får även ta del utav mina åsikter & känslor :) Enjoy!
Puss & Kram Marie

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5 6 7
8
9 10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Läsvärt

Besöksstatistik

Bloggkeen

Mie - Detta är ingen saga, detta är min sanning!

Bloggräknare

bloglovin

Bloglovin

bloglovin

Vad är klockan?

Gilla bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards