Marie Nilsson  - Min egna dagbok på nätet

Alla inlägg den 21 februari 2012

Av Marie Nilsson - 21 februari 2012 19:48

Åh, vad jag känner mig dassig och kass :( Inte gjort många knyck idag heller! När ska det vända egenligen? Jag är redan supertrött på att vara sjuk!



 


Idag var begravningen för Frida & Johan. Två av ungdomarna som dog i en bilolycka i Thailand som kommer från varberg. Jag har festat och umgåts en del med dom :( Känns så overkligt! Jag hoppas det var en fin begravning och att ni tog hand om varandra idag :)  Jag mådde alldeles för dåligt att orka ta mig till kyrkan idag... Förlåt Frida & Johan!


Vila i frid nu och jag hoppas ni har det bra där ni är nu <3



 





Presentation


Namnet är Marie, jag driver en av västkustens coolaste bloggar. Här skriver jag om mitt liv som stolt berner sennenägare och mer därtill. Ni får även ta del utav mina åsikter & känslor :) Enjoy!
Puss & Kram Marie

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15
16
17 18 19
20 21 22 23 24
25
26
27 28
29
<<< Februari 2012 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Läsvärt

Besöksstatistik

Bloggkeen

Mie - Detta är ingen saga, detta är min sanning!

Bloggräknare

bloglovin

Bloglovin

bloglovin

Vad är klockan?

Gilla bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards